saluttknall Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hallaoen forum! Jeg vil gjerne ha mer kontakt med dere og lurte derfor på hva deres skype er. Min er eirikkanstad. (i adressen uten punktum selvfølgelig). Så hva er deres skype så kan jeg adde dere alle sammen og få meg litt tjommier. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Nå har jeg addet deg, men det ser ikke ut som om du er på. Redigert: Du er jo ikke på forumet heller, he, he, he. Endret 31. mars 2007 av Redline Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 min er hansien3 for de som vil slå av en prat Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hva er skype? 8283158[/snapback] Skype er gratis snakking fra pc til pc, men koster penger for pc til telefon (fast/mobil) Last ned Skype her Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) jeg heter tommy.eggen (med punktum i mellom fornavn og etternavn) Alle som vil kan ringe meg! Endret 31. mars 2007 av tommyeggen Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Er det ikke flere som har skype? Edit: wrongleif Endret 1. april 2007 av saluttknall Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har skype, men jeg vil ha en bedre grunn til at jeg skal legge ut mitt navn her. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 mitt er bob_mafia92 men jeg kan ikke garantere at jeg er ofte inne! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Da var du lagt til Bob. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har skype, men kødderinger bare til Tyskland om jeg kjeder meg Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hva er den da darx? btw ikke sant det er vittig med slike vittige folk? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Bump bump bump tralalalala bump bump bump tralalalala bump bump bump bump bump tralalalalala bu hump tralalalala for jeg digger å bumpe det er bare sånn jeg er. Ja jeg bumper så masse at jeg permbannes snart, for jeg vil ha flere brukere som jeg kan legge til, så bare bump i vei når tråden kommer ned. Everyboddy sings bump bump bump tralalalala osv. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har, men hvorfor i all verden skal jeg legge den ut her? :!: Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Det er til forumets beste. Da kan du få flere sosiale kontakter innenlands og utenlands. Jeg kjenner mange utlendinger på skype som sikkert supergjerne vil ha kontakt med en kul fyr som deg. juice er best på maten Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har, navn er det samme som på forumet her. Sjelden jeg er på for tiden tho. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Da var du lagt til demo fjortentegn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Da var du lagt til Bob. 8288547[/snapback] ser ingenting inne på skypen min! sikker på du skrev "bob_mafia92" (uten ") Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 skype er gøy, særlig med 2 kontakter, saluttknall og testanrop :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå