HaxyQ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hallo. Er på LAN nå, og vi endret Arbeidsgruppen fra MSWORK til LAN til en kis. Etter restart fant vi ikke DVD-ROMen hans i Min Datamasin Listen. Vi sjekket i Enhetsbehandlig, men der står det et utropstegn vedsiden av DVD-ROMen. Vi har også prøvd å ta ut kontaktene og inn igjen, men til ingen nytte. Hva kan være galt? Takker for svar. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det kan være noe tull med drivere etc. Var det bare dette dere gjorde med å forandre på Arbeidgruppen? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Samme skjedde med meg. Jeg reboota, og det var i orden.. Eneste jeg kan formidle.. jeg aner ikke hva det er om det ikke er det.. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Oppdatering: Vi prøvde å sende en image-fil via nettverket til fyren dette gjelder, og prøvde å mounte det det DaemonTools. Men her var samme problemet. Det skjedde ingenting når vi hadde mountet den, og det virtuelle DVD-ROM-et vistes heller ikke i Min datamaskin. Så vi prøvde å ta systemgjenoppretting, men da fikk vi bare meldingen: "Systemgjenoppretting kan ikke beskytte PC-en din. Restart maskinen og kjør systemgjenoppretting på nytt." Så vi prøvde å restarte, men samme meldingen kom opp. Så testet vi å starte i Sikkermodus/Siste fungerende oppsett 3-5 ganger, men det endte bare opp med Bluescreen. Er det ikke noen som har peiling på hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå