Beatnut Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg lurer på om jeg kan kjøre temaer som er laget til Fluxbox i Linux på Blackbox for windows? Noen som vet eller har erfaringer på dette? Årsaken til at jeg spør er at jeg fant en stilig Fluxbox-tema som jeg vil ha i Windows. I verste tilfelle får jeg sette meg ned og portere hvis det ikke går men.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg bruker bblean i windows. dette erstatter vindusbehandleren i windows slik at dy kan bruke slike. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 jeg bruker bblean i windows.dette erstatter vindusbehandleren i windows slik at dy kan bruke slike. 8989089[/snapback] Nå kjører jeg BBClean på den ene maskinen min og Xoblite på den andre. har gjort dette en stund. Mitt spm er om themes som er lagt i feks Linux til Fluxbox i Linux, også kan brukes til feks BBLean/BBClean eller Xoblite i Windows? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 jeg tror de kan det, kanskje ikke alle.. jeg har hatt problem med en selv, men det skader jo ikke å prøve forresten, er det noen særlig forskjell på Xoblite, bblean, og bbclean? er det forskjell i ytelse? minnebruk? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) jeg tror de kan det, kanskje ikke alle..jeg har hatt problem med en selv, men det skader jo ikke å prøve forresten, er det noen særlig forskjell på Xoblite, bblean, og bbclean? er det forskjell i ytelse? minnebruk? 8995085[/snapback] Akkurat forskjellen på minnebruk og sånt vet jeg ikke, men jeg gjetter meg til at det er noen små forskjeller da feks Xoblite har ganske mange flere plug-ins som default. Jeg postet noen linker i tråden din der du spør om *box i linux. Edit: Det jeg synes er sinnsykt kult er at en kompis av meg låner en laptop av meg der jeg kjører BBLean. Og han har sagt6 at når han får igjen pc'n sin fra ex'n, skal han installere BBLean med en gang. Når han nå er blitt vant til det, er det ingen vei tilbake til klassisk win-style. :!: Endret 3. juli 2007 av Beatnut Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Windows Classic Ingen over - ingen ved siden Enkelt, greit, og CPU/RAM vennlig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 :O har du prøvd noen av *box utgavene? de er mye mer behagelig å bruke enn klassisk windows, til og med om man ser bort ifra utseende. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Windows Classic Ingen over - ingen ved siden Enkelt, greit, og CPU/RAM vennlig 9005473[/snapback] Jepp, har du virkelig prøvd noe annet, feks Blackbox eller en av dens avstikkere? Hvis ikke anbefaler jeg deg å gjøre det før du uttaler deg. Du kan laste ned Blackbox herfra. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 jeg har nå prøvd BBClean, og er meget fonøyd med den, det er den jeg vil anbefale. (jeg har bare prøvd BBLean, og BBClean) som skin så bruker jeg Mire versjon 2. denne kan man finne på deviantart... Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 jeg har nå prøvd BBClean, og er meget fonøyd med den, det er den jeg vil anbefale.(jeg har bare prøvd BBLean, og BBClean) som skin så bruker jeg Mire versjon 2. denne kan man finne på deviantart... 9009787[/snapback] Jeg finner mine skins på enten deviantart eller customize.org. Og så bruker jeg egne wallpapers og BBStylemaker til å modde det enda mere hvis det er noe jeg vil forandre på. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Windows Classic Ingen over - ingen ved siden Enkelt, greit, og CPU/RAM vennlig 9005473[/snapback] Jepp, har du virkelig prøvd noe annet, feks Blackbox eller en av dens avstikkere? Hvis ikke anbefaler jeg deg å gjøre det før du uttaler deg. Du kan laste ned Blackbox herfra. 9009470[/snapback] Hehe, jeg har prøvd det meste, jeg hadde Window Blinds en stund, og Vista Theme. Men denne tråden angår egentlig meg i veldig liten grad, så jeg melder meg ut, jeg bare skøyt inn min høyst irrelevante og unyttige mening. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 det er noe helt annet, det er andre skins, vi snakker om en annen vindusbehandler. jeg annbefaler deg å prøve BBClean, du trenger ikke å installere det for å prøve det Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 det er noe helt annet, det er andre skins, vi snakker om en annen vindusbehandler. jeg annbefaler deg å prøve BBClean, du trenger ikke å installere det for å prøve det 9011396[/snapback] Støtter denne. Windowsblinds og lignende er bare pynting av vinduet ditt. Blackbox er rett og slett ett eget shell med mye mindre CPU-bruk, annet menysystem og mye større uligheter til å tilpasses dine behov. Fin å bruke viss du spille rmye og vil ha grafikk-fookusen på spillet og ikke shell'et. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 aha! fett... det må testes. trodde det bare var nok en skin sak jeg :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå