kvmmvk Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Med en slik skjerm, så må jeg kjøre dvi signal fra begge kontaktene på skjermkortet mitt for å få full oppløsning. Vil det funke med mit 8800gtx, eller må jeg på quadrokort? Og hvis man vil kjøre feks Ps3 med Hdmi-Dvi hvordan blir det da med oppløsningen? Skjermen er HDCP klar hvis jeg har forstått det riktig. Kansje dårlig forklart, men håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 1920 x 1200 skal fungere på de fleste skjermkort med single-link DVI. Kjører selv Dell 2407 på Radeon 9250. "må kjøre dvi signal fra begge kontaktene på skjermkortet for å få full oppløsning" Vet ikke hvordan du har kommet fram til dette, det skal ikke være slik. Lenke til kommentar
kvmmvk Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Det var den brikken som jeg ikke fikk til å stemme. Blandet testen av denne skjermen, og Dell sin 30". Men da er det altså ikke noe problem ang HDMI og oppløsningen som det gir? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Med Dell 30" må man bruke dual-link DVI. Men man bruker bare en DVI kontakt, ikke begge. Hva som går med PS3 og HDMI har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jepp, dual link har flere "pinner" i kontakten for større dataflyt samt tykkere kabel. Mange moderne spillkort har støtte for dual link. Ettersom dual-link stadig blir mer aktuelt så burde det egentlig vært en guide rundt de forskjellige DVI formatene og kontaktene... En rask oppsummering: DVI-A = Analogt signal DVI-I = Analogt og digitalt signal DVI-I(DL) = Analogt og digitalt med Dual Link støtte DVI-D = Digitalt signal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå