Gå til innhold

Liten guide til DC-comics Universet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff må nesten dra frem de 100vis av Marvel-bladene jeg har, fikk lyst til å lese dem etter å ha kikket på denne tråden :D Jeg leste ikke DC, men Marvel da, liker det best, men har en del DC også, og en del DC/Marvel som er sinnsykt tøft. F eks Batman med Daredevil, og Silver Surfer med Green Lantern :love:

Har forresten alle Wolverine-blad som har kommet ut i Norge i så godt som perfekt tilstad :cool:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Samlet på norske wolverine blader også, men så flyttet vi og mora mi ga dem til broren min som er 10 år :( De ser ikke akuratt fine ut nå, noen som vet når vi får forsettelsen på ww3 etter #4 ?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nysjerring på hvor Captain Marvel sendte Black Adam og hva de folka på slutten mente med " They most envolve or they wont be prepared. Their darkest hour has not yet arrived "
Lenke til kommentar

Det viktigste med Supergirl er at hun har pupper som er større enn hodet sitt.

Quoter litt fra Pondus. Dette foregår under et møte i den hemmelige grupper SUS (Superhelter uten superkrefter), som Günther akkurat har joina.

Leder: Er det noen som har en heltedåd på samvittigheten siden sist? Noe å dele med oss andre? Ja, Gule Lommelykt?

GL: Min 94 år gamle nabo, enkefru Knurr, hadde problemer med TV-antennen under stormen i forrige uke! Så da den gamle kroken knirket seg opp på taket, sto jeg standhaftig nedenfor og lyste vei for henne!

Leder: Veldig bra! Da ble hun vel glad?

GL: Glad og glad...litt grinete faktisk.

Terje Tubby: Sånn er det alltid. INGEN respekt!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Powergirl har rimelig store boobs ;P Morsomt og se hun fighte i 52.

Heftige diskusjoner på marvel forumet om hvem som er sterkest av Black Adam og Hulk ;) Trur hulk hadde tatt Adam etter en stund med fighting.

Kebabb greier du og gjøre med en tjeneste? finne ut hva spiderman nummeret er etter civil war, ville gjerne følge med på historien etter at Aunt May ble drept. Men greier ikke finne ut # :(

edit: fant det ut til slutt ;)

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...