Gå til innhold

Fra mp3 til wav

Zonda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, kan bruke winamp, er enklest det, hvis du bruker winamp til vanlig. Gå til preferences -> plugins -> output -> og f.eks nullsoft disc writer plugin som følger med winampen.

Jeg husker å ha lest en gang at det ikke er så bra å la f.eks nero brenne ut rett fra mp3 til "musikk-cd". Altså sånn "hurtig" decoding. For kvaliteten skal vistnok ikke bli like bra, og gamle cd-spillere greier ikke å spille den av skikkelig.

Lenke til kommentar

Quote:

Joda, kan bruke winamp, er enklest det, hvis du bruker winamp til vanlig. Gå til preferences -> plugins -> output -> og f.eks nullsoft disc writer plugin som følger med winampen.

Ja, men når jeg kommer inn her hva skal jeg da velge? Skal jeg krysse av for: Convert to format:

Men her finnes jo ikke wav som en mulighet. Men nedenfor derimot står det: Output file mode, og her kan man velge "Force WAV file". Hvor skal jeg gjøre hva? Jeg bruker Winamp 2.80 hvis det er interresant.

Takk for raske svar!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 18:32, skrev StudInc:

<offtopic>

Tips til handy`:

forstår at du har problemer med nynorsk når du ikkje har lært norsk enda... :wink:

"Join !" er engelsk, og det er ikkje mellomrom... etter utropstegn skal det være stor bokstav...

"ny norsk" skal være _nynorsk_...

</offtopic>

:lol:

Ny norsk !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...