Hamsterino Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er ikke Ronnie Coleman tidenes største bodybuilder eller noe? Uansett, når man er på det nivået tror jeg "dilldall" er nesten er et krav. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Påstår det samme selv, men har en kompis som påstår han er clean. 8532873[/snapback] Da tar kompisen din grundig feil Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er ikke Ronnie Coleman tidenes største bodybuilder eller noe? Uansett, når man er på det nivået tror jeg "dilldall" er nesten er et krav. 8533375[/snapback] Hva leger du i største, tenker du på vekt eller høyde så finnes det "større" bodybuildere. Men han er vell den største som har vunnet Mr.Olympia. Alle proffer er fulle av dop. Sad but ture. Det går ikke å bli så stor som dagens bodybuildere reint. Har du ekstremt bra gener og 100% dedikasjon, kan du bli like store som 70-tallets bodybuildere reint. Men når det er sagt, brukte samtlige pro bodybuildere på 70-tallet AAS. Men disse dosene er MYE mindre en dages doser. Faktisk var dette doser legene kunne stille seg bak, noe de ikke kan i dag. I tillegg trøkket de ikke i seg så mye forskjellig som dagens bodybuildere gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Bodybuilding kan vel sies å ha gått så langt at det har blitt en vitenskap. Det gjelder forøvrig flere sportsgrener. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Bodybuilding kan vel sies å ha gått så langt at det har blitt en vitenskap. Det gjelder forøvrig flere sportsgrener. 8536701[/snapback] Ikke bare har det blitt en vitenskap, det har også blitt ganske groteskt. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Bodybuilding kan vel sies å ha gått så langt at det har blitt en vitenskap. Det gjelder forøvrig flere sportsgrener. 8536701[/snapback] Helt enig. Det er pga mye ny vitenskap om kropp og kosthold, man kan bli like stor som en 70-tallets bodybuilder reint i dag med de rette genene. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 kom over denne http://www.youtube.com/watch?v=qNXhPDCuHtM nom som har sett om han har gjort det? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 kom over denne http://www.youtube.com/watch?v=qNXhPDCuHtM nom som har sett om han har gjort det? 8546025[/snapback] Har ikke sett det i noe show. Eneste jeg kan huske i farten som gjør dette i show, er Tommi Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er ikke Ronnie Coleman tidenes største bodybuilder eller noe? Uansett, når man er på det nivået tror jeg "dilldall" er nesten er et krav. 8533375[/snapback] Ikke vekt, ikke i høyde. Markus Ruhle er større. Det er et monster. Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Er ikke Ronnie Coleman tidenes største bodybuilder eller noe? Uansett, når man er på det nivået tror jeg "dilldall" er nesten er et krav. 8533375[/snapback] Nesten? Det er en selvfølge. Går ikke ann å deffe med det volumet uten å bruke vekst. Det er ingen kontroll, hvis de innfører det forsvinner kroppsbygging. EDIT - Eller så blir det drit kjedelig. Endret 30. august 2007 av everhuge Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Påstår det samme selv, men har en kompis som påstår han er clean. 8532873[/snapback] Hvis det var et mesterskap i å ta feil, hadde han vunnet VM. Endret 19. august 2007 av everhuge Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Full av "dilldall". Ronnie bruker kun CellTech. Bevis Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Full av "dilldall". Ronnie bruker kun CellTech. Bevis 9360747[/snapback] Var det jeg visste. Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Full av "dilldall". Ronnie bruker kun CellTech. Bevis 9360747[/snapback] Var det jeg visste. 9361044[/snapback] Hvem ville jugd om noe slikt. Hvis han sier det er det nok slikt, ja. Og jeg lever i en fri verden. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det noen som har en GOD forklaring på hvorfor Arnold, Ferrigno og gjengen så utrolig mye bedre ut enn de bodybuilderne som er idag? Kan godt henne dette har blitt sagt før, men jeg orker ikke lese igjennom hele tråden. Hadde vært fint om noen med peiling hadde giddi å brukt 10 min på en god forklaring. Hadde satt pris på det. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det noen som har en GOD forklaring på hvorfor Arnold, Ferrigno og gjengen så utrolig mye bedre ut enn de bodybuilderne som er idag? Kan godt henne dette har blitt sagt før, men jeg orker ikke lese igjennom hele tråden. Hadde vært fint om noen med peiling hadde giddi å brukt 10 min på en god forklaring. Hadde satt pris på det. Veldig kjapt. Insulin og til en viss grad GH (growth hormone) Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har dagens bodybuildere sluttet å ta insulin? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har dagens bodybuildere sluttet å ta insulin? Nei, dagens bodybuildere tar insulin. Men det gjorde de ikke på Arnolds tid. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har dagens bodybuildere sluttet å ta insulin? Siden insulin fungerer er det sikkert noen som tar det. Tror ikke det er sånn at alle de proffe bodybuilderne tar nøyaktig den samme coctailen med roids og veksthormoner etc. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hmm...Føler det trengs en litt dypere forklaring her. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå