Gå til innhold

Diskusjonstråd om bodybuilding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke Ronnie Coleman tidenes største bodybuilder eller noe? Uansett, når man er på det nivået tror jeg "dilldall" er nesten er et krav.

8533375[/snapback]

Hva leger du i største, tenker du på vekt eller høyde så finnes det "større" bodybuildere. Men han er vell den største som har vunnet Mr.Olympia.

 

Alle proffer er fulle av dop. Sad but ture.

Det går ikke å bli så stor som dagens bodybuildere reint. Har du ekstremt bra gener og 100% dedikasjon, kan du bli like store som 70-tallets bodybuildere reint. Men når det er sagt, brukte samtlige pro bodybuildere på 70-tallet AAS. Men disse dosene er MYE mindre en dages doser. Faktisk var dette doser legene kunne stille seg bak, noe de ikke kan i dag. I tillegg trøkket de ikke i seg så mye forskjellig som dagens bodybuildere gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bodybuilding kan vel sies å ha gått så langt at det har blitt en vitenskap. Det gjelder forøvrig flere sportsgrener.

Lenke til kommentar
Bodybuilding kan vel sies å ha gått så langt at det har blitt en vitenskap. Det gjelder forøvrig flere sportsgrener.

8536701[/snapback]

Helt enig. Det er pga mye ny vitenskap om kropp og kosthold, man kan bli like stor som en 70-tallets bodybuilder reint i dag med de rette genene. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Er ikke Ronnie Coleman tidenes største bodybuilder eller noe? Uansett, når man er på det nivået tror jeg "dilldall" er nesten er et krav.

8533375[/snapback]

 

Nesten? Det er en selvfølge. Går ikke ann å deffe med det volumet uten å bruke vekst. Det er ingen kontroll, hvis de innfører det forsvinner kroppsbygging.

 

EDIT - Eller så blir det drit kjedelig.

Endret av everhuge
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det noen som har en GOD forklaring på hvorfor Arnold, Ferrigno og gjengen så utrolig mye bedre ut enn de bodybuilderne som er idag?

 

Kan godt henne dette har blitt sagt før, men jeg orker ikke lese igjennom hele tråden. Hadde vært fint om noen med peiling hadde giddi å brukt 10 min på en god forklaring. Hadde satt pris på det. :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har en GOD forklaring på hvorfor Arnold, Ferrigno og gjengen så utrolig mye bedre ut enn de bodybuilderne som er idag?

 

Kan godt henne dette har blitt sagt før, men jeg orker ikke lese igjennom hele tråden. Hadde vært fint om noen med peiling hadde giddi å brukt 10 min på en god forklaring. Hadde satt pris på det. :)

Veldig kjapt. Insulin og til en viss grad GH (growth hormone)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...