jingt Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er jo godt mulig å bli stor bare av kroppsvekt da. Se f.eks. på matt furey. Det handler bare om å spise nok mat, så vil man bli større, for kroppen må jo gjøre noe av all proteinen man spiser, og siden man bryter ned musklene ved pushups, så vil jo kroppen måtte bygge det opp igjen. Men da må man jo selvsagt gjøre øvelser som stresser musklene nevnverdig. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg holder på å laste ned filmen til kevin levrone nå, noen som har sett den? 8470305[/snapback] Hvilken film da? Noen av byggerfilmen, eller den nye spillefilmen? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 maryland muscle machine Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er jo godt mulig å bli stor bare av kroppsvekt da. Se f.eks. på matt furey. Det handler bare om å spise nok mat, så vil man bli større, for kroppen må jo gjøre noe av all proteinen man spiser, og siden man bryter ned musklene ved pushups, så vil jo kroppen måtte bygge det opp igjen. Men da må man jo selvsagt gjøre øvelser som stresser musklene nevnverdig. 8470405[/snapback] Du kan bli stor ja. Alle som spiser MYE mat kan bli det. Men du får ikke store muskler, og Matt Furey har ikke store muskler. Du klarer ikke å skape nok microtrauma med pushups til å få bra utviklet brystmuskler. Basta Bom!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fant ikke så mange bilder av matt furey, og jeg er enig at han ikke på langt nær kan matche bodybuildere, men han har nok av muskler. en gammel fyr "Fitness pioneer Maxick developed powerful abs WITHOUT crunches." Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 maryland muscle machine 8470597[/snapback] Maryland muscle machine er sinnsykt bra!! Det er jo kevin det handler om Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 har sett noe av den nå....likte den jeg..... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 noen som vet om noen bilder av kevin levrone før han ble bodybuilder? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) http://forum.bodybuilding.com/photo/showph...4&size=big&cat= Mens jeg allerede poster. Flex Wheeler, beste symmetri noensinne? http://www.youtube.com/watch?v=GOaz1P79DHc Endret 1. mai 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 det var jo ikke før han ble bodybuilder Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Flex er helt klart en av de beste (hvis ikke den) når det kommer til symmetrien. btw; enhver sterk person er ikke bodybuilder. Endret 1. mai 2007 av Camron Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 det var jo ikke før han ble bodybuilder 8514153[/snapback] Å være trent er ikke synonymt med bodybuilder hvis du tar det i sammenheng med nivået han er på nå. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 hva? jeg jeg vil se bilder før han ble bodybuilder..... i 10-16 års alderen Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 http://forum.bodybuilding.com/photo/showph...4&size=big&cat= Mens jeg allerede poster. Flex Wheeler, beste symmetri noensinne? http://www.youtube.com/watch?v=GOaz1P79DHc 8514094[/snapback] 90-talllets desidert beste bygger i mine øyne. Formen hans i Arnold Classic 93, er vell den beste formen jeg har sett på noen bygger gjennom tidene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvor lenge trener egentlig Bodybuildere om dagen og hvor mange gangen unna? (Vet det er forskjellig fra person til person, men tenker på eliten som Jay Cutler og Ronnie Coleman). Ifølge Arnold trente han 4-5 timer hver dag, noe som er vanskelig å tro. Når jeg så f.eks Jay Cutler trente så trente han litt over en time, nærmere 2 timer med 5 øvelser med mange sett og han sa "thats it for today". Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Ifølge Arnold trente han 4-5 timer hver dag, noe som er vanskelig å tro. Når jeg så f.eks Jay Cutler trente så trente han litt over en time, nærmere 2 timer med 5 øvelser med mange sett og han sa "thats it for today". 8530739[/snapback] Hvorfor er det vanskelig å tro? Men de fleste av dagens pro bodybuildere trener gjerne 2 ganger om dagen, også Jay. Øktene dems varriere som regel mellom 1 til 2 timer. Så vips, så trener de nesten like lenge som Arnold å gutta. Jeg vet også om folk som trener 3 timer i strekk hver dag, men da med innlagt matpause. Og dette her er snakk om stryketrening. I oppkjøringen trener vell de fleste kardio økter på 1 time i tillegg. Men som du selv sa, dette varierer enormt. Det som gjør at disse gutta kan trene slik, er mye pga "hjelpemidler" Endret 3. mai 2007 av kengdal Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Lol.. Se denne sykt stor mannen.. Mye større enn ronnie coleman.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ronnie Coleman - rein eller full av dilldall? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ronnie Coleman - rein eller full av dilldall? 8532845[/snapback] Full av "dilldall". Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Påstår det samme selv, men har en kompis som påstår han er clean. Hvor stor kan man bli hvs man ikke bruker dilldall? Så denne linken lenger oppe. Har gubben fortsatt med trening, bare kuttet ut dilldallet? Endret 3. mai 2007 av KjellV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå