John-Abruzzi Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 btw. har nytt program nå, 1000+ hopp (hoppetau), 150+ situps, 50-100, pushups og 50+ oppløft. hva tror dere. er det no vits? eller kan jeg like gjerne ikke gjøre no? jeg likte programmt dog. er det bra mtp volum? Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 btw. har nytt program nå, 1000+ hopp (hoppetau), 150+ situps, 50-100, pushups og 50+ oppløft. hva tror dere. er det no vits? eller kan jeg like gjerne ikke gjøre no? jeg likte programmt dog. er det bra mtp volum? 8322335[/snapback] Du mangler vekter! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 jeg vet jo det. trener med kroppsvekt Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 jajajajajajajajaj.. du er vel ikkje av jern eller bly? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Når man trener med kroppsvekt blir musklene mye mer naturlig. Man kan jo sjekke ut dette: http://www.dragondoor.com/articler/mode3/229/ Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Når man trener med kroppsvekt blir musklene mye mer naturlig. 8323135[/snapback] Hva legger du i naturlig Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 btw. har nytt program nå, 1000+ hopp (hoppetau), 150+ situps, 50-100, pushups og 50+ oppløft. hva tror dere. er det no vits? eller kan jeg like gjerne ikke gjøre no? jeg likte programmt dog. er det bra mtp volum? 8322335[/snapback] Haha, nei. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Når man trener med kroppsvekt blir musklene mye mer naturlig. 8323135[/snapback] Hva legger du i naturlig 8323237[/snapback] Man ser jo tynnere og mer markert ut (men det kommer jo også an på fettprosent). Er det sånn at kroppen ikke bygger særlig mye muskler fordi da blir det lettere, og heller satser på kvalitet i stedet for kvantitet, eller overvurderer jeg intelligensen til menneskekroppen nå? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Når man trener med kroppsvekt blir musklene mye mer naturlig. 8323135[/snapback] Hva legger du i naturlig 8323237[/snapback] Man ser jo tynnere og mer markert ut (men det kommer jo også an på fettprosent). Er det sånn at kroppen ikke bygger særlig mye muskler fordi da blir det lettere, og heller satser på kvalitet i stedet for kvantitet, eller overvurderer jeg intelligensen til menneskekroppen nå? 8328842[/snapback] En muskel er en muskel. Det eneste du kan forandre på er omkretsen til muskelfibrene. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja, det veit jeg jo, jeg har bare en tendens til å si "mer muskler", men da mener jeg at man blir større altså. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bodybuilder: Tren med vekter du. Du blir ikke stor eller for å si det sånn bodybuilder av å trene med din egen kroppsvekt. Kjør på med vekter! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Én ting får han ihvertfall med å trene med kroppsvekten, og det er muskler som ikke faller av etter noen måneder. Det kan bli plagsomt for dem som trener vekter og vil ha en litt lang pause. En venn av meg tok pause i 8 måneder og alt forsvant Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Én ting får han ihvertfall med å trene med kroppsvekten, og det er muskler som ikke faller av etter noen måneder. Det kan bli plagsomt for dem som trener vekter og vil ha en litt lang pause. En venn av meg tok pause i 8 måneder og alt forsvant 8332981[/snapback] Muskler du får ved å trene med vekter og kroppsvekt vil like fort "falle av". Alle musklene forsviner ikke på 8 mnd, med mindre han bare har trent i 1mnd. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Man henter det lettere inn igjen når man har vært stor fra før. Men uansett, det er lettere å bevare en liten kropp man har bygd med kroppsvekt enn en stor kropp man har bygd med tunge øvelser ellers, det er jo logisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men uansett, det er lettere å bevare en liten kropp man har bygd med kroppsvekt enn en stor kropp man har bygd med tunge øvelser ellers, det er jo logisk. 8333524[/snapback] Ja men skal man bygge på den logikken behøver man ikke bygge i det hele tatt om man skal seg basere seg på og bygge muskelmasse man ikke mister. @ Databamse, da kan han ikke hatt særlig masse når han tok pause da Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Men uansett, det er lettere å bevare en liten kropp man har bygd med kroppsvekt enn en stor kropp man har bygd med tunge øvelser ellers, det er jo logisk. 8333524[/snapback] Ja men skal man bygge på den logikken behøver man ikke bygge i det hele tatt om man skal seg basere seg på og bygge muskelmasse man ikke mister. @ Databamse, da kan han ikke hatt særlig masse når han tok pause da 8334171[/snapback] Det vet jeg faktisk ikke. Det er egentlig ikke en "venn", men en trenings instruktør. Han fortalte at han hadde tatt et opphold i åtte måneder, da han for åtte måneder siden var aktiv forklarte han at skjorta han hadde på seg var fylt opp, nå var det bare stilker inni der. Om han var ærlig eller ikke, det blir en annen sak. Han må ha hatt et ganske så ødelagt kosthold i denne perioden også, så sant han var ærlig. Fint mulig du har rett her at det ikke var så forbanna mye masse. Uansett: Det lønner seg å opprettholde et optimalisert kosthold hvis man tar lange pauser. Og kanskje litt vedlikeholdstrening av og til. Endret 8. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vel jeg har vært borte fra gymmet i 8 måneder grunnet militæret og kyssesyka. På kyssesyka alene gikk jeg ned 3-4kg. Å jeg har enda en god del masse igjen. Jeg trente jo i militæret en del, men verken kosthold eller trening var i nærheten av det normale. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hørtes bra ut. Men nå har du en god del masse, har du ikke? Kroppen har mye å ta av uten at du ville merket så veldig mye. Forbrenningen til personer kan også spille en stor rolle vil jeg tro. Alt jeg kan si er, enten lyver han eller ikke, men han virket som en kar som ikke drar rundt å skryter på seg ting. Men når det sies så må jeg nesten si meg litt skeptisk jeg også. Jeg er ingen ekspert på dette og har definitivt ingen erfaring når det gjelder å sulte seg ihjel og sitte på en kontorstol og surfe på internett gjennom hele arbeidstiden, noe som han gjør på sitt treningssenter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hørtes bra ut. Men nå har du en god del masse, har du ikke? Kroppen har mye å ta av uten at du ville merket så veldig mye. Forbrenningen til personer kan også spille en stor rolle vil jeg tro. Alt jeg kan si er, enten lyver han eller ikke, men han virket som en kar som ikke drar rundt å skryter på seg ting. Men når det sies så må jeg nesten si meg litt skeptisk jeg også. Jeg er ingen ekspert på dette og har definitivt ingen erfaring når det gjelder å sulte seg ihjel og sitte på en kontorstol og surfe på internett gjennom hele arbeidstiden, noe som han gjør på sitt treningssenter. 8334774[/snapback] Mulig han bare overdriver litt som jeg gjør for tiden Hadde en del masse, men var ikke noe mer enn at jeg godt kunne beholdt kiloene. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 jeg holder på å laste ned filmen til kevin levrone nå, noen som har sett den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå