DNA Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Litt sykt hvordan han ser ut nå iforhold til hvordan han så ut før. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nei, man slutter rett og slett ikke å vokse av litt tung trening. 8288003[/snapback] Spiser man for lite mens man trener for tungt vil for mye energi gå til å bygge i bredden og man blir derfor kortere i høyden, vil jeg tro. Kun antakelser basert på fornuft. 8289088[/snapback] Så alle i ungdommen i Afrika er bare ca 1 meter høye Nei, hvor mye du vokser er avhening av hvor mye veksthormon(GH) Hypofyseforlappen din sender ut. Selvfølgelig er det viktig å spise når man vokser, men det forandrer ikke noe på høyden din. Derfor man før frarådet ungdommer til å ikke trene med vekter, var pga de trodde dette lukket ephyse-skivene. Men dette er bare tull Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den skjønte jeg ikke... Spiser man for lite kan man jo ikke vokse. Spiser man "nok" (og fordeler måltidene over hele dagen) så vokser man jo alle veier dersom systemet vil det 8289142[/snapback] La oss si at jeg bruker 1 enhet energi på å vokse i høyden per dag. Så begynner jeg å trene hardt, mens jeg fremdeles bare spiser 1 enhet energi om dagen. Da vil noe energi brukes på å rekonstruere muskler, så mengden energi som er igjen for å vokse i høyden er mindre enn 1 enhet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja selvsagt, men du vokser verken særlig mye i musklatur eller i høyden - som jeg prøvde å si i innlegget mitt. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 HER er enda noen godbiter av Arnold Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Litt sykt hvordan han ser ut nå iforhold til hvordan han så ut før. 8289175[/snapback] Han trener jo ingenting lenger da, dessuten er han gammel. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Han er ikke opptatt med å være guvernør Men faen til han holder seg Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Han er ikke opptatt med å være guvernør Men faen til han holder seg 8302726[/snapback] Frank Zane lever og ånder for kropp og helse. I år har han lovet og komme inn i en enda bedre form. Han er også en av tre som har vunnet over Arnold på scenen. Et bilde fra glansdagene. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 bra du fekk lagt dg ein ny daffylaffy.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Kevin Levrone Endret 4. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 http://ifbbtv.com/video3/images/kevin_levrone.jpgKevin Levrone 8307266[/snapback] Kevin er bare best! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Han var stygg som fy, og hodet hans er for lite til kroppen. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Levrone i dag, nå er han skuespiller. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 hvorfor er han så mye mindre nå? jeg surfet litt på nettet i dag da jeg kom over DENNE se etter 1min og 30 sek, holdte på å daue av latter Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hahah! Tror det lever en liten stripper i han. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 hehe, ja jeg er redd for det Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvorfor er han så mye mindre nå? 8309758[/snapback] Han har blitt skuespiller, og satser på en karierre der. Bra for han at han har kommet ned på en bra vekt. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 hvorfor er han så mye mindre nå? 8309758[/snapback] Han har blitt skuespiller, og satser på en karierre der. Bra for han at han har kommet ned på en bra vekt. 8315186[/snapback] men hvordan "fjernet" han musklene da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 For det første var han vel ikke overdrevent stor. Unødvendig å si men han så ikke sånn ut til vanlig som han gjorde etter hydrasajonssyklusen. Uansett er det ikke usannsynlig at han droppet/kuttet ned på vanlig styrke og kjørte en del kondisjonstrening (tilogmed litt på tom mage) - da skal jeg lover deg at mye kan forsvinne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå