d'espresso Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei Jeg kommer ikke inn på.. F.eks Nintendo.no/Nintendo.no/forum eller Komplett.no.- Kommer inn på alle andre sider, men ikke de to.. Får bare opp "siden kan ikke vises". Hva har skjedd? Fungerer med den andre PC'en vi har på samme nettverk -Haakon Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Bumper denne nå.. Utrolig irriterende saker!! Kommer forresten heller ikke inn på en del andre sider.. Har prøvd med forskjellige nettverk og browsere nå.. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Parental Control... Har du spilt for mye og/eller kjøpt for mye på Komplett, slik at en eller annen som er administrator på PCen har begrenset mulighetene dine? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Beklager at jeg ikke så at jeg hadde fått svar før.. Nei, har ikke kjøpt noe på komplett, og det er omtrent bare jeg som bruker PC'en.. Brannmuren har jeg prøvd å skru av og på uten hell Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Fikk samma problem i går.. Prøvde internet explorer, firefox, opera.. på alle sider fikk jeg siden kan ikke vises. men på en annen pc gikk det. var på msn, og nedlastingsproget funka, så nettet var ikke nede. Endret 19. april 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå