Fanta4free Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 liker dere akinson vill jeg anbefale den nye bean filmen som er på kino nå, så den i dag, helt genial Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 liker dere akinson vill jeg anbefale den nye bean filmen som er på kino nå, så den i dag, helt genial 8289592[/snapback] Hehe, hadde mer sans for Mr Bean før, nå blir jeg bare irritert.. Men, skal selvsagt se den "I have cunning plan Black Adder" Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Mr Bean episoder i 10-15 minutters bolker er akkurat passe. 90 minutters spillefilm med Bean blir for langt. Det er morsomt en stund, men etterhvert blir det bare trøttende og masete. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Bean-karakteren er for masete til å holde en hel film..han var jo laget for korte sketsjer også. Atkinson har så utrolig mye annet bra i tillegg til Bean. Se showet Live at Boston University f.eks. Er en drøss filmbiter på Youtube fra det showet. Tror alle sketsjene er der i enkeltform. Endret 2. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Sorte Orm er fantastisk, britisk humor på sitt aller beste. Mye bedre enn middelmådige Mr.Bean. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 av humor er det slik Monty python>Blackadder>alt annet Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fawlty towers og The Office er også i toppen blant britisk humor. Jeg må også si meg enig med mange her at Blackadder slår Bean ned i støvlene. Rowan Atkinsons sylskarpe tunge er avgjørende her. I Bean så er han jo relativt ordknapp. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Skuffet over at ingen har nevnt Black Books. Synes Black Books topper alt, Black Adder klarer vel kanskje akkurat å presse seg atme Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Feiet gjennom Black Books i påska, herregud så genialt! "I'm known in all the boroughs.." Endret 12. april 2007 av wilzoo Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sorte Orm er berre genialt. Ser det på Nrk1 og eg trur det går på lørdager, vist eg ikkje tar feil. Rowan Atkinson er ein dyktig skuespiller og liker svært godt når han spiller Mr. Bean. Gleder meg til den nye Mr. Bean filmen Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 jeg ser på sorte orm så ofte jeg kan, synest det er god og morsom underholdning! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) måtte se gjennom serien på nytt, og har kommet til siste episode av sesong 3. der Stephen Fry spiller en hysterisk parodi av Wellington Endret 14. april 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hehe, kjøpte Complete DvD av BlackAdder fra CDON før påsken Har sett 1,2,4 og halve 3 til nå Bedre serie til å temme bakrusen finnes ikke! Endret 15. april 2007 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå