ovinn Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei hei, Satt opp en pc til kjærsten min, og ville bare høre om dere hadde noen innvendinger? Oppsettet finner dere her: Prisguide Pcn skal brukes til "det vanlige", noe spilling, musikk, film, nettet, msn, word osv. Jeg har tenkt litt frem når jeg satt det opp, så man ikke skal trenge å bytte ut så fort. Takker for svar! Øyvind Endret 1. april 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Btw, kabinettet skal være et Lian Li PC7BSCANDV3, fra Microplex Det skal moddes, lager en tråd når jeg har fått det jeg trenger i Brukerbidrag. Ingen som har noen innvendinger? Øyvind Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 fint oppsett med kjøp deg ett 8800gts 320mb , koster 300 kr mer , men da har du dx10 støtte Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Ville gått ned til Asus P5N-E SLI og byttet ut skjermkortet med nVidia 8800GTS. Edit: Ser ut som du skal drive med heftig overklokking, se på rammen... Endret 1. april 2007 av Gordion Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 han har potensialet der da:D 680 chipset og ddr800 dominator, men for all del kjøp deg ett 8800gts kort , god påske Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Trenger nok ikke så heftig RAM nei, forslag på andre brikker? Må være fra Netshop, bestiller alt på et sted. Hvorfor bytte ut hk? Skjermkort byttes ut Mens jeg spør, er det laget noen vifter som passer til 8800 GTS enda? Finner ingen.. Endret 3. april 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Endelig oppsett: Her! Ser bra ut nå? Byttet ut minnemodulene med noen litt billigere. Skjermkortet ble et 8800 GTS, hovedkortet et P5N-E SLI. Øyvind Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det ser meget bra ut, ingenting jeg kan sette fingeren på der nei Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takk takk, da sier jeg fra til dama, så får hu sende det videre til onkelen hennes, han får endel rabatter ^^) Billig og bra! Takk. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kan man sette opp sitt eget oppset på Hardware? Hvor? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 https://prisguiden.no/calc_admin.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå