trudis Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Av en eller annen ukjent grunn så skjer det ingenting når jeg setter i min eksterne harddisk i pc'n, verken den bærbare eller den stasjonære.. Noen som har noen forslag?! sett inne på pc'n i forskjellig maskinbehandling osv, men ingenting dukker opp... finnes ingen reaksjon i det hele tatt.. eneste som skjer, er at den eksterne står å lyser.. ingen blinking eller noe som helst.... HEEEELP! anyone... desperat her.... Det er forresten en Maxtor one touch family "ting" III på 300gb.... håper noen kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kjør --> compmgmt.msc --> Diskbehandling (eller noe lignende) og se om det står noe der. Lenke til kommentar
trudis Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Nei,det står ikke no der.... Lenke til kommentar
mesha Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Når du er innpå diskbehandling så høyreklikk og velg "importer Disk",....se om det hjelper....høyreklikk i det flete hvode alle diskene/disken din består Lenke til kommentar
trudis Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Når du er innpå diskbehandling så høyreklikk og velg "importer Disk",....se om det hjelper....høyreklikk i det flete hvode alle diskene/disken din består 8282611[/snapback] Får ikke til å høyereklikke noensteder for så å få opp importer disk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå