datamaskin Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har hatt nero en stund g har brent en del. Men så i det siste kommer det opp en feilmelding hver gang jeg skal brenne noe, og det går ikke FEILMELDINGEN: ''There is not enough space available for the recording process. There are 1378MB available for temporary files in the folder 'C:\DOCUME~1\SLUTTB~1\LOKALE~1\TEMP', but the recording process will need apprximately 4576 MB. Jeg forstår jo såpass at det ikke er nok plass. Men hvor? Hva må jeg slette og hvor må jeg slette det fra? Dette er utrolig irriterende og kjempeflott om noen kunne hjulpet! Mvh Lenke til kommentar
foffle Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gjør så her: Åpne C:- Documents and settings-"bruker"- lokale innstillinger- temp. Slett det som er i temp folderen. Problemet burde være løst. Mulig du må åpne for skjulte mapper i kontrollpanelet først Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Gjør så her: Åpne C:- Documents and settings-"bruker"- lokale innstillinger- temp. Slett det som er i temp folderen. Problemet burde være løst. Mulig du må åpne for skjulte mapper i kontrollpanelet først 8282245[/snapback] Ok takk. Så jeg sletter ikke noe viktig eller noe jeg burde ha viss jeg gjør det? Det er bare filer med ''kodenavn'' så jeg vet ikke hvilke filer det er... ?! Lenke til kommentar
foffle Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bare slette.. Sjelden noe viktig ligger der.... Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har nå slettet det og nå klikker det virkelig.... Det kommer opp feilmeldinger på pc'en hele tiden :S den som kommer oftest er NMIndexStoreSvr.exe har ett problem og må lukkes. Så kan jeg velge om jeg vil fortelle windows eller ikke. Hvis jeg da trykker på å få se hvilke data feilmeldingen inneholder kommer det opp denne linken: C:\DOCUME~1\SLUTTB~1\LOKALE~1\Temp\5e5d_appcompat.txt Er jo fra den mappen jeg slettet fra... Noen som hvet hva jeg bør gjøre. Og når jeg starter nero og skal prøve å brenne og trykker add video files (feilmeldingen kommer alltid opp 2 ganger da) klikker dataen og alt står helt stille. Så når går det ihvertfall ikke an å brenne... Vær så snill! Hjelp! :S Lenke til kommentar
foffle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Dette høres fææælt ut... Mulig jeg har bæsja deg stooort på leggen her... Men jeg har aldri fått problemer etter sletting på den måten... Hva som er feil kan vel forklares litt enkelt her: http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums...ewtopic&t=24616 Håper noen andre har innspill på dette.. Håper ikke jeg har gitt elendige råd denne gangen Edit: Hvis det er slik skal jeg gå i dekning en måned og lære meg data en gang for alle!! Endret 2. april 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Dette høres fææælt ut... Mulig jeg har bæsja deg stooort på leggen her... Men jeg har aldri fått problemer etter sletting på den måten... Hva som er feil kan vel forklares litt enkelt her: http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums...ewtopic&t=24616 Håper noen andre har innspill på dette.. Håper ikke jeg har gitt elendige råd denne gangen Edit: Hvis det er slik skal jeg gå i dekning en måned og lære meg data en gang for alle!! 8296922[/snapback] Noen som har tips? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Går det ikkje an å berre gjennopprette fila? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Disable Nero Scout: http://www.help2go.com/Tutorials/Software_..._in_Nero_7.html Vil anbefale Nero Lite og Nero Micro (google den) istedenfor bloatware pakken Nero har blitt de siste to aarene. Snakk om aa drepe god software med overdoser wizzarder... Endret 14. april 2007 av Flippo Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Og siden dette er et programvarespørsmål anbefaler jeg deg å heller ta det i programvarekategorien, dette har ikke så mye med maskinvare å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg