Gå til innhold

Brennings problem (Nero)

Anbefalte innlegg

Har hatt nero en stund g har brent en del. Men så i det siste kommer det opp en feilmelding hver gang jeg skal brenne noe, og det går ikke

FEILMELDINGEN: ''There is not enough space available for the recording process. There are 1378MB available for temporary files in the folder 'C:\DOCUME~1\SLUTTB~1\LOKALE~1\TEMP', but the recording process will need apprximately 4576 MB.

Jeg forstår jo såpass at det ikke er nok plass. Men hvor? Hva må jeg slette og hvor må jeg slette det fra?

Dette er utrolig irriterende og kjempeflott om noen kunne hjulpet! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør så her: Åpne C:- Documents and settings-"bruker"- lokale innstillinger- temp. Slett det som er i temp folderen. Problemet burde være løst.

Mulig du må åpne for skjulte mapper i kontrollpanelet først

8282245[/snapback]

Ok takk.

Så jeg sletter ikke noe viktig eller noe jeg burde ha viss jeg gjør det?

Det er bare filer med ''kodenavn'' så jeg vet ikke hvilke filer det er... ?!

Lenke til kommentar

Har nå slettet det og nå klikker det virkelig.... Det kommer opp feilmeldinger på pc'en hele tiden :S den som kommer oftest er NMIndexStoreSvr.exe har ett problem og må lukkes. Så kan jeg velge om jeg vil fortelle windows eller ikke.

Hvis jeg da trykker på å få se hvilke data feilmeldingen inneholder kommer det opp denne linken: C:\DOCUME~1\SLUTTB~1\LOKALE~1\Temp\5e5d_appcompat.txt

Er jo fra den mappen jeg slettet fra... Noen som hvet hva jeg bør gjøre.

Og når jeg starter nero og skal prøve å brenne og trykker add video files (feilmeldingen kommer alltid opp 2 ganger da) klikker dataen og alt står helt stille. Så når går det ihvertfall ikke an å brenne...

Vær så snill! Hjelp! :S

Lenke til kommentar

:cry: Dette høres fææælt ut...

Mulig jeg har bæsja deg stooort på leggen her... Men jeg har aldri fått problemer etter sletting på den måten...

Hva som er feil kan vel forklares litt enkelt her:

http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums...ewtopic&t=24616

Håper noen andre har innspill på dette.. Håper ikke jeg har gitt elendige råd denne gangen :ph34r:

Edit: Hvis det er slik skal jeg gå i dekning en måned og lære meg data en gang for alle!!

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:cry:  Dette høres fææælt ut...

Mulig jeg har bæsja deg stooort på leggen her... Men jeg har aldri fått problemer etter sletting på den måten...

Hva som er feil kan vel forklares litt enkelt her:

http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums...ewtopic&t=24616

Håper noen andre har innspill på dette.. Håper ikke jeg har gitt elendige råd denne gangen :ph34r:

Edit: Hvis det er slik skal jeg gå i dekning en måned og lære meg data en gang for alle!!

8296922[/snapback]

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...