Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Noen her som har noen meninger om First Encounter Assault Recon til PS3? Skal en kjøpe dette, isteden for det andre spillene som kommer i tida rundt(The Darkness og Elder Scrolls: IV Oblivion), i så fall, hva er så bra med det? Bedre enn den imponerende pc-versjonen? Endret 31. mars 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Lurar på korleis folk her inne skal kunna kommentera på om det er vrient eller ei å få tak i på release... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Spørs om dette ikkje bli enda ein "dårlig" port slik vi ofte har sett det i det siste. Spillet fikk vel ganske bra omtale på 360, som blir sikkert bra her også. Har spillet på PC og syns det er veldig bra. Anbefales å spille det i eit nmørkt rom med god lyd Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Men tror jeg heller bør kjøpe Oblivion....ikke sant? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 fear til xbox 360 er jo ganske bra, ser ingen grunn til at det skal bli dårligere på ps3 Lenke til kommentar
lerry Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 fear til xbox 360 er jo ganske bra, ser ingen grunn til at det skal bli dårligere på ps3 8282028[/snapback] Det gjør jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, dette er de seneste PS3 bildene hos IGN. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 fear til xbox 360 er jo ganske bra, ser ingen grunn til at det skal bli dårligere på ps3 8282028[/snapback] Det gjør jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, dette er de seneste PS3 bildene hos IGN. 8282554[/snapback] Du er klar over at de bildene er voldsomt dårlige? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Blei vel påpekt grafiske svakheter i sammenheng med de bildene; While Day 1 has done a great job with the feel of the game, it unfortunately hasn't done so well with the visuals. All of the effects from the PC and Xbox 360 releases are here, like blurring when you enter slow-mo, particle effects aplenty, chips in the scenery from bullet holes and such, but it just doesn't look very sharp. To put it simply, the whole game is quite blurry. We're not just talking texture detail, which is indeed not very good, but the video looks like it's been rendered at a low resolution and then upscaled to HD. The framerate mostly holds steady, though there are a few blips or loading pauses here and there, but the main problem really is a lack of sharpness. Men det har jo vert god tid til å fikse opp i dett da.forhåpentligvis er det bedre i retail Endret 31. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Mener å ha lest en anmeldelse på gamespot eller noe der de sa at grafikken var veldig skuffende i forhold til på andre plattformer. Var vell som noen andre her sa at bildet var uskarpt og greier. Lurer på om det var noe lagg også? Jeg vill mye heller gått for Oblivion da dette er en forbedret versjon i stedenfor en dårligere som FEAR. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Alt avhenger jo av smak og behag men jeg tror du vil få mye mer underholdning for pengene med Elder Scrolls: IV Oblivion enn F.E.A.R. Har begge spillene til 360 men jeg har ikke orket å spille F.E.A.R på 360 fordi jeg har spilt det en gang på PC. Om du er en sånn multiplayer spiller som hater 1player for alt i verden kan vel F.E.A.R være veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå