Krishell Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 http://www.hellesangels.com/div/radiator.JPG <-- Tok min rmx radiator og kobla den til vannkjølinka mi, skal lakke den svart så fort helga er over nå. hva syntes dere jeg burde gjøre? Skal prøve få den finest mulig. trenker tips og råd _________________ edit: fiksa ny link [ Denne Melding var redigert av: Krishell på 2002-12-15 21:58 ] Lenke til kommentar
shebban Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Får ikke linken til jeg:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Artig link. Sikkert mye fint bak veggene Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Du må sette retigheter på fila di..... Vi ser ingen ting. :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Hmm Får ikke kontakt med ftp programmet mitt, Altid vært no rart med den kontoen, den sletter seg ca en gang i uka :sad: irriterende greie. jobber med saken nå Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 20:47, skrev Krishell:Hmm Får ikke kontakt med ftp programmet mitt, Altid vært no rart med den kontoen, den sletter seg ca en gang i uka :sad: irriterende greie. jobber med saken nå Edit: kommer ikke inn på kontoen gjenom eksplorer eller noe ftpprogramm. Edit: http://www.hellesangels.com/div/radiator.JPG <-- fiksa [ Denne Melding var redigert av: Krishell på 2002-12-15 21:59 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Aha, nais :smile: Praktisk påfylling må jeg si! Hva du burde gjøre? Tja, det er vel ikke så mye mer å gjøre utenom og vaske å lakke den. Hvis den er skitten innvendig kan du jo kjøre litt kaustikk soda eller radiatorrens i gjennom. PS: Ikke pøs for mye lakk på ribbene. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Den var helt klart orginal.... Tempraturer? Fungerer det bra???? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Til onsdag får jeg lakk :smile: endelig. Den funker utmerket bra. temp og slikt skal jeg finne ut av når jeg har lakert og rengjort skikkelig. Det fine med den radiatoren er at jeg slipper vanntank ( Har hørt det blir surklelyd). vannet kommer inn i toppen få det blir luft der. tok vel ca 30 sek før alt av luft var ute av systemet der. Mere bilder og info kommer straks :smile: Ps: Hyggelig få gode tilbakemeldinger og :smile: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hva er målene på den der.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 vet du hva den koster? Siker svindyr slik som alle mopedeler..... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Så fin ut den der :smile: Radiatorer fra biler/mopeder osv er som regel veldig effektive også :smile: men hvordan er luftstrømmen gjennom den? Så ut som du har *mye* å hente på å kutte litt i kassa og så lage en trakt slik at du får pressa all luft fra en vifte gjennom radiatoren. ) [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-16 17:19 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg bor på hubel så målebånd har jeg ikke. men den er "et cd cover bred, og 2 cd cover lang". Prisen er vel en 200kr fra spania, Har fått radiator derifra før pga lekasje. Luft strømmen er grei. den bre satt på ut siden mtp at det da er plass til 2stk 120mm vifter der.men slik trakt var fin ide. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 må vel punge ut med porto og moms også, ...... grrr Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Radiatoren er av et lettmetall så den veier ikke mye, Alså lite i porto og frakt. Et minus jeg fant var at loddetin ikke bet på den, hadde ikke sølv eller noe annet. men det løste man med slange klemmer og div koblinger. skal nå ta og montere den(etter 2 dagers prøvekjøring) temp og slikt skal leses av i kveld Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Anders: har du no guide på hvordan den trakta er laget? prøvde meg på noe nå men delene passa ikke blei bare stykt Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Vel er bare det Willy har skrevet. Er ikke min den trakta, selv om jeg bruker en ligende selv :smile: Vil du ha en guide så står det en god artikkel på en forsegjort trakt hos Duckmans. Anbefaler absolutt å lese den og mye av det andre som ligger på DWPG.com :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Endelig fikk jeg bruk for noe av trigonometrien jeg lærte på skolen <--- Skrev han på siden, Tror jeg var "syk" den dagen. :sad: men får begynne vell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå