Gå til innhold

Radiator fra moped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-15 20:47, skrev Krishell:

Hmm Får ikke kontakt med ftp programmet mitt, Altid vært no rart med den kontoen, den sletter seg ca en gang i uka :sad: irriterende greie. jobber med saken nå

Edit: kommer ikke inn på kontoen gjenom eksplorer eller noe ftpprogramm.

Edit: http://www.hellesangels.com/div/radiator.JPG <-- fiksa

[ Denne Melding var redigert av: Krishell på 2002-12-15 21:59 ]

Lenke til kommentar

Aha, nais :smile: Praktisk påfylling må jeg si! Hva du burde gjøre? Tja, det er vel ikke så mye mer å gjøre utenom og vaske å lakke den. Hvis den er skitten innvendig kan du jo kjøre litt kaustikk soda eller radiatorrens i gjennom.

PS: Ikke pøs for mye lakk på ribbene.

Lenke til kommentar

Til onsdag får jeg lakk :smile: endelig. Den funker utmerket bra. temp og slikt skal jeg finne ut av når jeg har lakert og rengjort skikkelig. Det fine med den radiatoren er at jeg slipper vanntank ( Har hørt det blir surklelyd). vannet kommer inn i toppen få det blir luft der. tok vel ca 30 sek før alt av luft var ute av systemet der. Mere bilder og info kommer straks :smile:

Ps: Hyggelig få gode tilbakemeldinger og :smile:

Lenke til kommentar

Så fin ut den der :smile: Radiatorer fra biler/mopeder osv er som regel veldig effektive også :smile:

men hvordan er luftstrømmen gjennom den? Så ut som du har *mye* å hente på å kutte litt i kassa og så lage en trakt slik at du får pressa all luft fra en vifte gjennom radiatoren. )

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-16 17:19 ]

Lenke til kommentar

Jeg bor på hubel så målebånd har jeg ikke. men den er "et cd cover bred, og 2 cd cover lang".

Prisen er vel en 200kr fra spania, Har fått radiator derifra før pga lekasje. Luft strømmen er grei. den bre satt på ut siden mtp at det da er plass til 2stk 120mm vifter der.men slik trakt var fin ide.

Lenke til kommentar

Radiatoren er av et lettmetall så den veier ikke mye, Alså lite i porto og frakt. Et minus jeg fant var at loddetin ikke bet på den, hadde ikke sølv eller noe annet. men det løste man med slange klemmer og div koblinger. skal nå ta og montere den(etter 2 dagers prøvekjøring) temp og slikt skal leses av i kveld

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...