highlander Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har et lite problem, men finner ikke ut hvordan jeg ordner opp i det. Hver gang jeg f.eks laster ned en fil, skal lagre en fil, så ser mappa helt jævlig ut når jeg åpner den i "Save as..". Men, går jeg inn i mappa fra explorer så er den helt ryddig, her er to eksempler: Bilde 1 Bilde 2 Og ja, jeg må ta "Arrange Icons by" hver gang jeg åpner mappa når jeg skal lagre eller laste ned en fil. Endret 31. mars 2007 av highlander- Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Helt jævlig? 4 ekstra mapper? Kan være at de er skjulte. Gå på mappealternativer og velg "Vis skjulte filer og mapper". Lenke til kommentar
highlander Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Haha, nei. Jeg fjerna noen mapper bare, problemet er jo at de ikke står i alfabetisk rekkefølge, noe som er forbanna irriterende hver gang jeg skal lagre eller laste ned noe. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Haha, nei. Jeg fjerna noen mapper bare, problemet er jo at de ikke står i alfabetisk rekkefølge, noe som er forbanna irriterende hver gang jeg skal lagre eller laste ned noe. 8281614[/snapback] Ordne ikoner etter navn ? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Problemet er jo at jeg må gjøre det hver gang, de blir aldri ordnet etter navn, blir bare hulter til bulter hver gang jeg åpner på nytt. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Sånne ting irriterer meg også.. bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå