Punk/rock Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Heisann, fant denne tutorial'en på nettet som viser hvordan man kan lage englevinger i PS. Desverre er den ganske kort og lite beskrevet så jeg fikk ikke helt til det siste: å legge til farge på vingene. Men kanskje noen av dere som er bedre enn meg skjønner dette, isåfall kunne dere beskrive det litt enkelt for meg? Takk! Her finner dere tutorialen http://www.newtutorials.com/creating-wings-in-photoshop.htm Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hehe, sleit også med tutorialen før.. Du skal trykke på layouten du bruker+ctrl Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Steg sju, litt nærare forklart: Hald inne Ctrl og klikk på minityrbiletet til laget med vinga. Du ser at den no vert markert. Lag so eit nytt lag over vingelaget, og set Blend mode til Color. Vil du ha ei einsfarga vinge, bruk malingbøtta og fyll markeringa med den fargen. Vil du ha to fargar, bruk Gradient tool som ligg under malingbøtta (klikk og hald på malingbøtta i verktøyboksen for å få den fram). Standardgradienten går frå framgrunns- til bakgrunnsfargen meiner eg, so set desse til dei du vil ha og dra ei linje med gradientverktøyet inne i markeringa. Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Flott! Nå fikk jeg det til Skjønte ikke helt det med ctrl + click på bildet siden da bare flyttet jeg på bildet, -ikke markerte. Men ved å trykke på selve layer iconet merket jeg den Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå