Gromit Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ikke etter min mening heller Hyrlen, men så like jeg ikke Generals heller. EA ser derimot ut til å ha skjerpet seg litt så jeg holder håpet oppe. Og, det skal mye rynke krem til om Tanya og hennes fordeler silkemyke vil jeg tro 8335038[/snapback] Best å lære seg å sykle på en velholdt gammel sykkel. lol. Huff. Småguttetiden med Tanya var snaskens ja Nei. CnC3 holder det det skal. God nostalgi i ny innpakning med noen nye ting. Slik det skal være. Blir som ny innpakning på melkesjokoladen, spennende og god. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Likte veldig godt gameplayet i dette spillet. Enkelt og inituativt, men samtidig dypt nok til at man kan legge sine egne taktikker. Eneste som irriterer meg er en del bugs i spillet. Håper dette blir rettet etterhvert. De patchene som har kommet hittil har mest vært for onlinespillingen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg liker ikke NOD, men jeg syns den Avatar ettellerannet er veldig kul etter at den har alle 4 oppgraderingene Dere ser vel hvilken som er oppgradert Oppgraderingene: Flammekaster 1 ekstra laserkanon Se usynlige Bli usynlig Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Er dette spillet veldig bra online? Tenker på om det er verdt å kjøpe det når det kommer til online delen. Endret 24. april 2007 av Beethoven Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Dette spillet er morsomt og tar seg rimelig godt ut også. En bonus er at det funker på min litt utdaterte pc også. Er enig i at spillet fortjener karakteren 8/10. En annen nevnte at NOD virker mye svakere enn GDI - sånn føler jeg det også. Sliter mye mer med oppdraga til NOD grunnet at deres enheter virker mye svakere. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Dette spillet er morsomt og tar seg rimelig godt ut også. En bonus er at det funker på min litt utdaterte pc også. Er enig i at spillet fortjener karakteren 8/10. En annen nevnte at NOD virker mye svakere enn GDI - sånn føler jeg det også. Sliter mye mer med oppdraga til NOD grunnet at deres enheter virker mye svakere. 8701077[/snapback] Ett ord: - Avatar! (seff oppgradert) Husk å ha klar engineers til å kapre skadete enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg