Holmgang Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei! Jeg tenker å skaffe meg bærbar, men er ikke så kjent med det. Så jeg ber derfor om hjelp fra dere til å hjelpe meg å finne en bra bærbar. Må være 2 gb Med Vista Home Premium eller bedre Minst mulig, helst 13,3 og ikke større enn 15,4 Må ha litt design, liker den SONY VAIO men finner den ikke i norge (tips?) brukbart skjermkort helst dvd brenner. må ha trådløst nett skal brukes til msn, surfing, film-seing, musikk, skolearbeid og litt spilling. Hvis dette er umulig til 10 k øker jeg det gjerne litt. Håper på raskt svar, siden jeg snart har bursdag. Tusen takk på forhånd! Endret 31. mars 2007 av vhordnes Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg er i USA, og ser de har et meget bra tilbud på en SONY VAIO. Men jeg har lyst på et norskt tastatur, men er det mulig og bytte til norske `taster og skifte tastaturspråk inne i windows? Her er tilbudet: http://shop2.outpost.com/product/5117746?s...CH:MAIN_RSLT_PG er den bra? er ca 8 k den koster i NOK Endret 31. mars 2007 av vhordnes Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Å skifte tastaturspråk inne i windows er alltids mulig. Det skal vel også gå ann å kjøpe taster separat? er ikke sikker. Men uansett så lærer du jo tastaturer utenatt hvis du bruker det mye. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Å skifte tastaturspråk inne i windows er alltids mulig. Det skal vel også gå ann å kjøpe taster separat? er ikke sikker. Men uansett så lærer du jo tastaturer utenatt hvis du bruker det mye. 8283929[/snapback] Takk for svar Se min forje post, er det tilbudet bra? EDIT: Er det dumt å kjøpe i USA med tanke på forsikring? Endret 1. april 2007 av vhordnes Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Har nå lett på komplett.no, FSC Amilo Si1520 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331505 Nice? Det jeg lurer på er om INTEL GMA 950 er? Vil det takle CSS? Endret 1. april 2007 av vhordnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå