Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Min definisjon på utroskap gjelder kyssing.. så dermed var jeg utro. Og hvordan kan noen tilgi noe slikt?

8281886[/snapback]

Så lenge hans grense ikke er kyssing, så er det ingenting å tilgi.

 

 

Når det gjelder hvordan en klarer å tilgi utroskap, så er det vel fordi innimellom elsker man en person uansett hva som skjer. Det er mange som påstår at de elsker kjæresten over alt på jord, uansett hva som skjer, men som dumper personen med en gang han/hun er utro. Å kunne tilgi er det viktigste med et forhold, så hvis det er et engangstilfelle og personen virkelig betyr alt for deg, og han/hun virkelig angrer, så er det ikke så sært å tilgi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klart han tar lett på det, er jo ikke noe big deal. Og siden han fikk høre det av deg og ikke gjennom rykter og tull, så burde vel alt være helt greit.

8281784[/snapback]

 

 

Kan ikke skjønna hvordan folk kan si at det er helt greit å være utro mot kjæresten sin..

8281805[/snapback]

Man er ikke utro før man gjør noe som den andre ikke tillater, så om typen din syns det var greit at du kysset en annen jente, så har du ikke vært utro.

 

Jeg har vært sammen med jenter som har kysset andre opp til flere ganger, og har ikke én eneste gang tenkt på det som utroskap. Det er da tross alt meg de kommer hjem til om kvelden.

 

Har også vært sammen med en som lå med, og til og med ble sammen med, en annen type. Da gjorde jeg det selvfølgelig slutt med en gang.

 

Så jeg sa nok aldri at det var greit å være utro, jeg sier bare at i mine øyne er ikke et kyss i nærheten å være utro. Sex og følelser er utro.

8281911[/snapback]

 

Han syns ikke det var greit. Han sa at han var skuffet og lei seg.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke er mere lei se enn det han er..

Det gjør jo saken værre for meg.. Men det er vel en del av straffen kanskje...

Lenke til kommentar

Tror det beste for dere er å sette seg ned og diskutere det. Da kan du spørre han direkte hvorfor han ikke ble mer lei seg enn han ble. Tror han kan svare ganske mye bedre på det enn alle her på forumet til sammen. Det virker også som om du angrer ganske mye (veldig mye, egentlig), kan vel være derfor han tilgir deg...siden han ser at det ikke kommer til å skje igjen.

Lenke til kommentar
Tror det beste for dere er å sette seg ned og diskutere det. Da kan du spørre han direkte hvorfor han ikke ble mer lei seg enn han ble. Tror han kan svare ganske mye bedre på det enn alle her på forumet til sammen. Det virker også som om du angrer ganske mye (veldig mye, egentlig), kan vel være derfor han tilgir deg...siden han ser at det ikke kommer til å skje igjen.

8281963[/snapback]

 

 

Jeg anger syykt mye.

Vet egentlig ikke hva jeg skulle frem til med denn tråden.

Hadde nok bare et behov for å tilstå mine synder :p

Lenke til kommentar

Akkurat dette har jeg diskutert i utrolig dybde med venner og bekjente.

 

Vi har vel kommet frem til at det er motivene bak som avgjør om det er utroskap. Så må man definere grensene. En del bekjente av meg ville ikke likt at deres heterofile dame hadde sex med venninner, og langt mindre hvis dama var bifil (dette går på motiver). Kyssing vil jeg anta går greit for heterofile jenter, men kanskje ikke for bifile jenter med usedvanlig pripne typer.

 

Selv ville jeg ikke blitt misunnelig på sex med venninner en gang iblant, da disse venninnene mangler et vesentlig organ. Men hvis det begynner å bli tilfeldige ligg hver helg, begynner det å bli tvilsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Tok en sjekk på dette i klassen en gang.

 

Alle jentene svarte at om typen deres kysset en annen gutt, ville det vært like ille som om han kysset en annen jente. Derimot svarte langt over halvparten av guttene (er vel 16-17 gutter i klassen) at om dama kysset en annen jente, ville det ikke vært så ille, men om hun kysset en gutt hadde "hora vært dumpa på dagen".

Lenke til kommentar

Selv ville jeg ikke blitt misunnelig på sex med venninner en gang iblant, da disse venninnene mangler et vesentlig organ. Men hvis det begynner å bli tilfeldige ligg hver helg, begynner det å bli tvilsomt.

8282274[/snapback]

Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid tenker dette, men når jeg leser sånne meninger så føler jeg at personen ikke er like opptatt av at kjæresten er utro eller ikke, men de vil passe på at damen ikke finner en som er bedre til å pule, fordi de er redd for å bli dumpet. Følelsene kan være de samme hos jenten enten hun ligger med en gutt eller en jente, så det må være en annen grunn til at de gidder å spesifisere.

Lenke til kommentar

Selv ville jeg ikke blitt misunnelig på sex med venninner en gang iblant, da disse venninnene mangler et vesentlig organ. Men hvis det begynner å bli tilfeldige ligg hver helg, begynner det å bli tvilsomt.

8282274[/snapback]

Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid tenker dette, men når jeg leser sånne meninger så føler jeg at personen ikke er like opptatt av at kjæresten er utro eller ikke, men de vil passe på at damen ikke finner en som er bedre til å pule, fordi de er redd for å bli dumpet. Følelsene kan være de samme hos jenten enten hun ligger med en gutt eller en jente, så det må være en annen grunn til at de gidder å spesifisere.

8285435[/snapback]

 

 

For meg er det det samme om det er en jente eller en gutt.

Siden jeg tenner på begge deler like mye og kan bli forelsket i begge kjønn så er det like alvorlig uansett hvilket kjønn det er.

 

Men dersom typen min hadde kysset en gutt ville jeg ikke brydd meg siden jeg vet at han er 100% hetero så ville jeg visst at dersom det skjedde så var det på kødd.

Men om han hadde kysset ei anna jente hadde saken vært myyyye værre!

Lenke til kommentar

Steffypants:

 

Det kan kanskje være vansklig for deg og forstå, men vi "steinaldergutter" syns ikke det er så ille. Når jeg tenker meg om er det egentlig det samme om hun kysser en jente eller gutt så langt hun er bifil, men det viker ikke like sårende.

 

Dette tror jeg har noe med og gjøre at hvis jenta "di" har noe med en annen mann virker det som du nevnte lengre oppe, at hun netopp har funnet noe bedre å pule. Derimot hvis dette er en jente så er du litt "unskyldt" for og ikke kunne levere det samme som henne.

 

But thats my way of putting it. :)

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Hadde du ikke godtatt at hun kysset en jente hvis hun var bifil, eller bare det at hun var bifil? Jeg leser gjerne feil, men det virker som du sier at du hadde droppet henne hvis hun var bifil.

8289863[/snapback]

 

Korrekt. Jeg ville ikke godtatt at hun var bifil. Men hun fremhever at hun ikke bare er bifil, men at hun også faller lettere for jenter enn gutter.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Hadde du ikke godtatt at hun kysset en jente hvis hun var bifil, eller bare det at hun var bifil? Jeg leser gjerne feil, men det virker som du sier at du hadde droppet henne hvis hun var bifil.

8289863[/snapback]

 

Korrekt. Jeg ville ikke godtatt at hun var bifil. Men hun fremhever at hun ikke bare er bifil, men at hun også faller lettere for jenter enn gutter.

8289941[/snapback]

Kjedelig innstilling, da. Godt at ikke aller er som deg, da hadde bifile aldri hatt kjæreste.

Lenke til kommentar
Skjønner det slik at du er jente, og kysset en annen jente?

 

Hvis dette skjedde meg hadde jeg ikke tatt det tungt(Og jeg er av den sjalu typen ^^, ). Dette inngår i de fleste gutters drøm ;)

 

Men uansett, ikke ta det for tungt.

8281550[/snapback]

 

Er som å høre meg selv (og er også av den sjalu typen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...