Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

OK! Jeg sliter litt her.

Trenger noen synspunkter.

I natt var jeg på fest uten typen min (jeg er på ferie på den plassen jeg har vokst opp på), og det som skjedde var det at jeg kysset ei jente to ganger.

Vi klinte ikke og det skjedde ikke noe mere, men likvel har jeg syyyykt dårlig samvittighet.

Jeg tenkte at dersom typen min hadde gjort dette mot meg så hadde jeg dumpet han på flekken!

Så jeg forberedet meg på det værste da jeg ringte å fortalte han det.

Jeg tror han skjønner at jeg er veldig lei meg. Jeg vil jo ikke at det skal bli slutt, men jeg syns han tok det litt for lett...

Han sier at han er skuffet og litt lei seg, men han vil fortsatt være sammen med meg og han sa jeg skulle ikke tenke mere på det..

Jeg skjønner ingenting.. Elsker han meg ikke lengere siden han nesten ikke brydde seg?

Jeg syns virkelig at det er en big deal at jeg har kysset noen andre enn han.

Jeg har ikke engang gitt en annen person en klem engang siden vi begynte sammen for et år siden...

 

Uff nei jeg vet ikke.. hva syns dere? hvordan ville dere taklet situasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du gutt? eller jente? Litt fortvilet, du klinet med ei jente og er sammen med en gutt?

 

Men for å svare på spørsmålet ditt, det var bare kyss og du fortalte det med en gang. Kanskje det er derfor han tok det ganske greit, men skuffet over deg. Han veit at han kan stole på deg siden du fortalte det med en gang, dessuten var det bare et kyss. Hvis du gjør det en gang til, da kan det skje at forholdet deres dør

Lenke til kommentar

Du er jente, -og du kysset annen jente to ganger i fylla?

 

Skjønner hvorfor han tok lett på det. Bare en ting jeg lurer på, ikke ta det ille opp: hvilken legning har du? er du hetero sjønner jeg ihvertfall hvorfor han ikke brydde seg :)

 

Jeg tror nok at han fremdeles elsker deg, og det var vel kanskje grunnen til at han tilga deg?

 

EDIT: damn, tre stykker som svarer og spør om det samme på en gang? ^^

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar
Du er jente, -og du kysset annen jente to ganger i fylla?

 

Skjønner hvorfor han tok lett på det. Bare en ting jeg lurer på, ikke ta det ille opp: hvilken legning har du? er du hetero sjønner jeg ihvertfall hvorfor han ikke brydde seg :)

 

Jeg tror nok at han fremdeles elsker deg, og det var vel kanskje grunnen til at han tilga deg?

8281570[/snapback]

 

 

Bare for å klare opp litt.

Jeg er jente ja.

Jeg er ikke hetero.

Tenker på meg selv som bifil.

Før jeg traff typen min så jeg på meg selv som lesbisk, men så ble jeg jo forelsket i han og da er det jo ganske opplagt at jeg ikke var lesbisk :p

 

Men altså.. noen sa det var alle gutters fantasi eller noe.. At dama er utro med en annen jente?

Trodde det var trekant ellerno :p

Lenke til kommentar

Av en merkelig grunn så syns vi gutter at det er mere greit at dere kysser andre jenter, enn hvis det hadde vært en gutt du hadde kyssa.

 

Og betyr et kyss så mye?

Tror du skal ta det helt med ro jeg. Han tilgir deg og da er vel alt bra. Men tror ikke du skal utforske hvor langt du kan gå før han gjør det slutt ;)

Lenke til kommentar

Jeg har sett en av mine tidligere kjærester kline med ei annen jente.. For og si det sånn, jeg syntes ikke det var noe særlig greit..

 

Og for at det ikke skal komme missforståelser, jeg er gutt, hu er jente og hu klinte med ei annen jente.. Hu ville ha trekant, men jeg forstod kjapt at dette ikke var noe for meg..

Lenke til kommentar

Kjæresten min gjorde det samme mot meg. Det jeg gjorde var å si "Om du angrer på det og lover å ikke gjøre det igjen så er det greit. Syns det er fint at du forteller det". Så fikk jeg nummeret til henne som hun hadde klint med (ja en jente) så ringte jeg også "Du, ærligtalt, du vet at jeg og <Insertname> er sammen. Syns det er litt dårlig gjort av deg å bare gjøre sånn" da sa hun "unnskyld, trodde ikke gutter tok sånt ille opp". Da ble jeg riktig nok litt sur pga at hun tror alle gutter er like. Men jeg sa at det var greit og at hun ikke skulle gjøre det igjen.

 

Jeg tilga fruen min, jeg elsker henne voldsomt mye. Som er grunnen til at jeg tilga henne. Det er sikkert det samme med deg og din kjærste.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at det er like ille om det er en gutt eller en jente, men typen min sa at det hadde vært mye værre om det hadde vært en gutt...

 

Det værste er vel kanskje samvittigheten min som gnager så fælt.

 

Jeg er så utrolig sjalu av meg, og klikker nesten bare han gir en annen jente en klem.. så jeg skjønner virkelig ikke hva som gikk gjennom hodet på meg da jeg kysset henne...

Lenke til kommentar
Klart han tar lett på det, er jo ikke noe big deal. Og siden han fikk høre det av deg og ikke gjennom rykter og tull, så burde vel alt være helt greit.

8281784[/snapback]

 

 

Kan ikke skjønna hvordan folk kan si at det er helt greit å være utro mot kjæresten sin..

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønna hvordan folk kan si at det er helt greit å være utro mot kjæresten sin..

8281805[/snapback]

 

Det har han ikke sakt.

 

Hans definisjon på utroet, gjelder kansje ikke kyssing? ;)

8281873[/snapback]

 

 

Nei, du har rett. Beklager.

Jeg er visst bare litt utenfor i dag,

 

Min definisjon på utroskap gjelder kyssing.. så dermed var jeg utro. Og hvordan kan noen tilgi noe slikt?

Lenke til kommentar
det er vel ingen gutter (som jeg veit om) som bryr seg hvis dama deres kysser ei anna jente... :p

 

Jeg kunne sotti å sett på dama mi kline med ei anna jente jeg. At jenter kysser verandre, det ser jeg bare på som en helt vanlig jenteting å gjøre ;)

8281891[/snapback]

 

 

Jeg tenner mere på jenter enn på gutter, derfor burde han føle at ei jente er en mer potensiell "konkurrent" en en annen gutt er.

 

Dessuten ville det vært noe annet å kysset ei anna jente når typen ser på.

Men når man gjør det på en fest, der han ikke er tilstede er det er svik.

Iallfall i mine øyne.

Lenke til kommentar
Klart han tar lett på det, er jo ikke noe big deal. Og siden han fikk høre det av deg og ikke gjennom rykter og tull, så burde vel alt være helt greit.

8281784[/snapback]

 

 

Kan ikke skjønna hvordan folk kan si at det er helt greit å være utro mot kjæresten sin..

8281805[/snapback]

Man er ikke utro før man gjør noe som den andre ikke tillater, så om typen din syns det var greit at du kysset en annen jente, så har du ikke vært utro.

 

Jeg har vært sammen med jenter som har kysset andre opp til flere ganger, og har ikke én eneste gang tenkt på det som utroskap. Det er da tross alt meg de kommer hjem til om kvelden.

 

Har også vært sammen med en som lå med, og til og med ble sammen med, en annen type. Da gjorde jeg det selvfølgelig slutt med en gang.

 

Så jeg sa nok aldri at det var greit å være utro, jeg sier bare at i mine øyne er ikke et kyss i nærheten å være utro. Sex og følelser er utro.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
det er vel ingen gutter (som jeg veit om) som bryr seg hvis dama deres kysser ei anna jente... :p

 

Jeg kunne sotti å sett på dama mi kline med ei anna jente jeg. At jenter kysser verandre, det ser jeg bare på som en helt vanlig jenteting å gjøre ;)

8281891[/snapback]

 

 

Jeg tenner mere på jenter enn på gutter, derfor burde han føle at ei jente er en mer potensiell "konkurrent" en en annen gutt er.

 

Dessuten ville det vært noe annet å kysset ei anna jente når typen ser på.

Men når man gjør det på en fest, der han ikke er tilstede er det er svik.

Iallfall i mine øyne.

8281906[/snapback]

beklager jeg leste ikke alt først :p

 

Men skjønner det du sier.

jeg hadde vel likt det mindre hvis dama mi var bifil, og klina med ei anna ei.

 

Men han er vel sikkert ikke så veldig uvant med at jenter kliner, og så lenge dere er sammen, og sikkert elsker hverandre, så stoler han såpass på deg, at det bare var et "vennejentekyss" eller to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...