Melleby Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Veldig bra. Skal prøve å ta litt film jeg da, men er fantastisk dårlig til både bilde og video Opp tidlig i morgen. Skal ikke ta med pcen da det åpner, bare noe annet stuff Er heldig, bor i Hamar Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Allerede nådd to sider dagen før dagen, det lover bra Gleder meg til å se Marley`s bilder fra skipet, greit med litt ålreit kamera! De drar med seg biler inn i skipet. Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Deilig bilde av opp0-rigga TG plasser! Ikke mange timene igjen til morroa starter Bor 5-10 min. unna skipet, sA opp tidlig i morra ja ikke sant karlsen? Endret 3. april 2007 av Icyfice Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noen sneak peeks. Hallen as of now: Hva kan dette være nederst i høyre hjørne og øverst? Og hva skal man med dette vannet? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Og hva skal man med dette vannet? 8302688[/snapback] Drikke!! Burn?! Endret 3. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Drikke!!Burn?! Elv av burn inne i Vikingskipet? :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dere finner det ut i morgen. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Noen sneak peeks. Hva kan dette være nederst i høyre hjørne og øverst? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8302688[/snapback] Et lerret øverst i hvertfall.(tror jeg) Endret 3. april 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg ser en fisk, også vann. Virker logisk. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Fisk - vann Akvarium? Endret 3. april 2007 av Marius E Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Mine innlegg :!: Gleder meg til å se bilder. Nøyer meg med HW lan isteden jeg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ikke se bort ifra at det blir rapportert fra Row 56 herifra. Mine innlegg Lenke til kommentar
h0rn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Skulle ønske jeg var der! Vel, får nok heller ta turen til neste år... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ikke mange timene igjen til jeg begynner å labbe mot jernbanen Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 HAha, hadde vært GENialt 8303112[/snapback] Eller ikke, skal vedde på at folk hadde spyttet oppi bare for å være jævlige, og da er det ikke mye drikkbart etter noen dager. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Legges det ut webcam linker i denne tråden også når det kommer opp? Hadde vært kult å ha noe å se på mens jeg kjeder meg på jobb... Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Legges det ut webcam linker i denne tråden også når det kommer opp?Hadde vært kult å ha noe å se på mens jeg kjeder meg på jobb... 8305392[/snapback] Jeg sitter også og kjeder meg på jobb. Er mange år siden jeg har vært på TG nå. Savner det hvert år når påska nærmer seg. Du kan jo se på webcam linken som er nevnt tidligere i posten. http://webcam.tg07.gathering.org/current.jpg Ser at folket har sluppet inn nå Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jepp driver å følger med på den Savner det å stå utenfor å glede seg, samt å sette opp utstyret! Er en spessiell feeling akkurat det hvertfall akkurat når man går inn i hallen for første gang. Må nok komme meg på HW-LAN 07 (husker ikke det nye navnet sorry) Endret 4. april 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvordan er køen utafor skipet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå