1915 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 jeg hadde engang et program som vekkeklokke. husker ikke hva programmet het. men det var sånn. at jeg satt programmet til å starte å spille musikk halv 8 om morgenen. det brukte jeg som vekkeklokke (: funka fint. men husker ikke hva det het. så lurer på om noen har et slikt prog? det var gratis det jeg hadde. vil ikke ha et sånt prøveprogram elns. takker Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvis du bruker Windows så er jo denne med. Kan bare bruke planlagte oppgaver, og legge til den fila eller programet du skal åpne kl. 0730 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tror denne plug-inen til Winamp gjør det også. Men det er like greit å bruke Scheduler. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 skal ha et eget program ikke noe standard i windows Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Forstår ikke hvilken rolle det spiller.... men her er et fra SourceForge: Tea-Timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå