eirik_lol Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hei. Har Pentium D noen sperre for overklokking, som foreksempel at du ikke kan stille multiplier. Lurer på om jeg skal kjøpe en men da skal jeg overklokke den, så må vere sikker på at det går først Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Pentium D 930 er et godt klokke valg! Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Pentium D 930 er et godt klokke valg! 8281446[/snapback] takk for svar! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 her ser du en klokk se på CPU Z greiene her så ser du at de har høye klokk Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Er denne en god overklokker? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=45475 Endret 31. mars 2007 av eirik_lol Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 vil si det ja bare se her Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva skal du bruke prosessoren til? Skal du bare ha en prosessore som du skal klokke for gøy, eller skal du ha den til en spille pc? Om du skal ha den til en spillepc eller noe annet kraftig så er det et veldig dårlig valg. Da er core2duo serien heller å anbedale, side de er mye kraftigere. De klokkene som skyline er extreme klokker, og de som har klokket dem har brukt extremkjøling. Du kan ikke regne med 5ghz eller mer som en 24/7 klokk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva skal du bruke prosessoren til? Skal du bare ha en prosessore som du skal klokke for gøy, eller skal du ha den til en spille pc? Om du skal ha den til en spillepc eller noe annet kraftig så er det et veldig dårlig valg. Da er core2duo serien heller å anbedale, side de er mye kraftigere. De klokkene som skyline er extreme klokker, og de som har klokket dem har brukt extremkjøling. Du kan ikke regne med 5ghz eller mer som en 24/7 klokk. 8282979[/snapback] ...I tillegg til at det ikke er noen garanti i det hele tatt for at den CPUen du vil få er klokkevennelig. For alt du vet, så kan du få en CPU som bare klokker et par hundre Mhz, men du kan være heldig å få en CPU som klarer 4.5 Ghz 24/7 stabilt Er sjansespill Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hva skal du bruke prosessoren til? Skal du bare ha en prosessore som du skal klokke for gøy, eller skal du ha den til en spille pc? Om du skal ha den til en spillepc eller noe annet kraftig så er det et veldig dårlig valg. Da er core2duo serien heller å anbedale, side de er mye kraftigere. De klokkene som skyline er extreme klokker, og de som har klokket dem har brukt extremkjøling. Du kan ikke regne med 5ghz eller mer som en 24/7 klokk. 8282979[/snapback] hadde tenkt å spille med den ja, er en pentium D 4GHz mye dårligere en den billikste C2D prossessoren? vorfor jeg vill klokke en Pentium D er for den er Billig. Pentium D er dualcore de også Endret 1. april 2007 av eirik_lol Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Vel, om du skal ha en spille pc anbefaler jeg deg om å heller få for en core2duo! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Eg vil nesten uansett annbefale deg å kjøpe en prosessor basert på Core 2 fremfor en Pentium D. Core 2 Duo E4300 er ett glimrende valg til ca 1300kr. De klokker som bare pokkern også. Dersom du ikkje har penger til den no så vil eg annbefale deg å vente 3-4 uker til Intel setter ned prisene. Dersom du klokker en slik prosessor til 2500mhz ++ så grisebanker de Pentium D på 4000mhz. Og det virker som om de fleste forholdsvis lett kommer langt over 3000mhz på disse prosessorene. Synest rett og slett du ikkje bør kjøpe Pentium D i det hele tatt, men heller spare pengene dine Endret 2. april 2007 av Dragavon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå