_Ferrari_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Har formatert PC'n min, og fikk da selvfølgelig problemer med aktivering av NIS 2006. Får beskjed om at jeg har overskredet antall innstallasjoner med min produktnøkkel. For det første: Lisensen er for 2 eller 3 maskiner. Har det innstallert på en annen PC også. Men: Det må da kunne gå ann å få aktivert allikevel, jeg skal da bare bruke opp igjen en lisens jeg faktisk har kjøpt, på den samme maskinen jeg kjøpte den til! Jeg blir så utrolig sint på dette produktaktiveringshysteriet.. Løsning anyone? Kundeservicen deres har selvfølgelig stengt på lørdager. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Tenkte jeg skulle forklare løsningenpå dette. En telefon dit, og to mailer frem og tilbake løste problemet. Det fungerer vel slik at Symantec ikke kan vite når PC'n er formatert osv, derfor måtte nøkkelen min låses opp manuelt. Prosessen gikk kjempeflott etter jeg ringte dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå