Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mister trådløst nett ved oppstart av Steam app.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg har Speed Toutch 546i v6 ADSL2 modem levert fra start.no. Er kombinert modem/ruter som var ferdig konfigurert, men som jeg resatte. Nå fungerer det kun som modem med min 3Com OfficeConnect 11g trådløse ruter. Når jeg starter Steam og oppdaterer spillene fungerer det, men når jeg åpner et tilfeldig spill og velger "find servers" vises ingen servere og jeg mister nettforbindelsen. Når jeg går ut av spillet ser jeg at nettverksikonet nederst høyre refreshes, dvs jeg blir koblet av og koblet på igjen. Samme problem i CSS og Day of Defeat, regner med det samme skjer på de andre spillene.

Hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Speed Toutch 546i v6 ADSL2 modem levert fra start.no. Er kombinert modem/ruter som var ferdig konfigurert, men som jeg resatte. Nå fungerer det kun som modem med min 3Com OfficeConnect 11g trådløse ruter. Når jeg starter Steam og oppdaterer spillene fungerer det, men når jeg åpner et tilfeldig spill og velger "find servers" vises ingen servere og jeg mister nettforbindelsen. Når jeg går ut av spillet ser jeg at nettverksikonet nederst høyre refreshes, dvs jeg blir koblet av og koblet på igjen. Samme problem i CSS og Day of Defeat, regner med det samme skjer på de andre spillene.

Hjelp.

8281180[/snapback]

Ringe kundeservice kanskje? Eller lese ISP's manual?

"If it works, why try to fix it?"

Sorry at jeg ikke kan gi noen konstruktive tips, men det er rett og slett for mange variabler her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Testet litt senere og fikk fra noen få servere, men den ene jeg koblet til lagget en del selv med kun 4 spillere hvorav 2 var boter. Jeg skal gjøre en grundigere undersøkelse og komme tilbake med en edit når jeg har noe mer konkret. Wifi nettet virker forøvrig litt ustabilt, noe jeg synes er rart siden det ikke gjorde det før bytte. Kobler fortsatt gjennom samme routeren og samme linje mot telenor sin sentral.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...