Øyvind Skogseide Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har eit lite spørsmål, følger alt jeg trenger med i denne pakken med krympestrømper? Hvordan skal jeg gjøre det BTW... :S Er litt usikker på dette feltet. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det der er jo bare krympeslanger. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det der er ikke alt du trenger. denne har alt du trenger (om du har en del kabler og må strømpe PSU trenger du nok 2 stk) Du dytter inn kablene du skal strømpe, klipper til riktig lengde og monterer krympestrømpe og evt strips. Bruk så liten størrelse som mulig. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 må man ikke også ha pin-uttagere? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bruk heller en veldig tynn skrutrekker eller nål. Har hørt at flere har vært veldig misfornøyde med de setta... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Binders/lite skrujern funker fett på 3/-4-pins-kontaktene og Molex. Jeg får fremdeles ikke til ATX-kontakten. Kanskje jeg skal prøve med en nål slik som jonas_blomster foreslår? Goscinny Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 har faen meg prøvd alle skrugjern i huse fra 1mm-100m i diameter men få det ikke til... Nål ødla ene kontakten og binders bare fucka alt sammen.. Måtte ta i sikli for å fu it den binders.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 På hva slags kontakt var dette? Molex er ganske lett om du finner de rette punktene. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå