Mezzer Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg utstyr til hjemmestudioet mitt:D Hadde store forventninger før jeg kom hjem om hvor god kvalitet og slikt det var på det. Har ikke fått testet det ennå, enda jeg kjøpte det for 3 dager siden:( har problemer med å installere driveren på CD'n som var med, maskinen leser ikke cd'n:( Jeg prøvde cd'n på min bærbar for å se om det funket. Det gjorde det! men da kom et annet problem; jeg har ikke Firewire kontakt på min bærbar:@ går det ann å koble firewire kontakten i en USB kontakt? Da må man jo ha en slags kabel eller noe utstyr for å kunne gjøre det, men hva da? og hvor kan jeg få tak i det? Håper på å få noen svar så fort som mulig:) er ivrig:D Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Det finnes ikke overganger fra Firewire til USB ettersom det er to forskjellige teknologier. Men du kan jo alltids kjøpe et PCMCIA eller ExpressCard-kort (alt ettersom hva maskinen din støtter). Sånn som f. eks dette eller dette. Endret 31. mars 2007 av Nichlas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå