Gå til innhold

7650 eller P800???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg hadde valgt P800 da den kan bytte ut minne og har touch screen noe jeg savna ved 7650.

Og den har noen flere funksjoner også. De er så å si like store men store er de.

P800 kommer ikke før etter nyttår da

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøp P800 Helt Klart! jeg har kjøpt en allerede! 7650 er bare en enkel telefon i forhold. P800 er en utrolig telefon! Det er en liten datamaskin. har noen småsavn da.. f.eks så har den ikke ordliste t9, og heller ikke profiler... men regner med at dette komer som tilleggsprogrammer så snart som mulig! ...

P800 er nok verdens desidert beste telefon for øyeblikket! Den veier kun 20-30 gram mer enn en 3310 f.eks!

Dessuten så er det en world-telefon dvs at du kan bruke den nesten over hele verden!

Lenke til kommentar
Kjøp p800, uten tvil. Vet ikke med 7650, men med p800 kan du ha midi filer som ringetoner...altså mye bedre enn polyfoniske ringetoner....

Gå til www.esato.com så kan du sammenligne de to telefonene..

...Midi filer er en instruksjonsfil for å spille av toner på instrumenter. P800 og 7650 har flere instrumenter liggende i en chip....derav ordet "polyfonisk"..flerinstrumental. Så begge to har det samme og begge kan spille av Midi og Wav filer. Mao..de er helt like på det område. Om P800 har en bedre høytaler er en annen sak. For klarer lyd og gjenngivelse.

AKIRA

Lenke til kommentar
Har begge 2 flertona ringelyder oxo eller? Det er jo et must på nye telefoner.

Tull. Den skal kunne ringe til andre telefoner, og kansje sende SMS.

Trenger ikke ringelyder, farger, utskiftbare deksel, t9,WAP, spill, bakgrundsbilder osv.

Kanskje ikke, men sinnsykt gøy a....

Som AKIRAx24 litt kronglete skrev Polyfoniske ringetoner _er_ midi lyder[/b]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kjøp p800, uten tvil. Vet ikke med 7650, men med p800 kan du ha midi filer som ringetoner...altså mye bedre enn polyfoniske ringetoner....

Gå til www.esato.com så kan du sammenligne de to telefonene..

...Midi filer er en instruksjonsfil for å spille av toner på instrumenter. P800 og 7650 har flere instrumenter liggende i en chip....derav ordet "polyfonisk"..flerinstrumental. Så begge to har det samme og begge kan spille av Midi og Wav filer. Mao..de er helt like på det område. Om P800 har en bedre høytaler er en annen sak. For klarer lyd og gjenngivelse.

AKIRA

Hvis ikke jeg tar helt feil så kan man også bruke MP3 som ringetoner på P800... Noe man ikke kan på 7650...

Blir nok en P800 på meg etterhvert ja...

Lenke til kommentar

P800 er en annen mobil enn 7650. Jeg vil si 7650 er en vanlig nokia, med litt påfylt stæsj og verdens styggeste design! Og til en sinnsvak pris.

P800 derimot, er markedets beste cross av mobil og PDA og koster mye mindre enn 7650 i forhold til hva du får! :yes:

Lenke til kommentar

Kan desverre ikke bruke MP3'er som ringelyder på P800... ennå.. Har en mistanke om at SE kommer til å gjøre noe med det etterhvert. De har jo tross alt bygd inn en mp3spiller, så det kan da ikke være så vanskelig å fikse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...