~~Undertaker~~ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det va en som ripte inn smilefjes og LOL på bildøra te kameraten min. Han brukte 3600kr på å lakkere den så bilen ikkje ruster. Natt til i dag fant han en ENDA større LOL dobbel så hardt inngravert! Det e ikkje min bil, men eg føle for hans smerte. Student, har så vidt råd til bil og så kommer det en full gjeng med 14-tisser og holder på sånt. Noen som har ideer til å fange dem om de kommer tilbake? Webcam overvåking? Kunne fint sotte med han en hel natt for å fange dem på fersk gjerning! Som kompisen sa, kunne lett knust kjevene dems mot asfalten, men går an å klaske dem litt o, og vente te politiet kommer. Forbaskede drittunger... Håper de har problemer hjemme med alkoholiserte foreldre og ellers har en grusom liv når de holde på sånt......... (va fint å lette på trykket, takk for oppmerksomheten) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Enig med deg! Sånne folk burde dø en langsom død. (i alle fall fått bank!) Ingen grunn til at de skal gjøre andres liv surt! Håper dere får tak i dem! Ta med kamera! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 jævla shitkids...hadde det vært meg, så hadde jeg holdt vakt og fillerista kidsa når de dukka opp... og levert en fin regning til foreldra dems... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ååh, kjenner sinnet bygge seg opp når jeg leser dette. Gi dem en ekstra på tygga fra meg om dere fanger noen. Ta å sett bilen litt offentlig/ikke langt fra der den stod når den ble angrepet sist, ta med kaffe på kanne og sett dere til litt bortafor. Gjerne ikveld siden det er lørdag osv. Så sere dere noen, /attack! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 De bør dø en grusom død. Det må være helt jævli. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ja. ta dem på fersken, og la dem betale for skadene! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Rip inn "lol" i panna deres. Takk på forhånd. Endret 31. mars 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Rip inn "lol" i panna deres. Takk på forhånd. 8281076[/snapback] Eller ta de med til tannlegen og få ripa inn LoL på fortanna deres. Eller rett og slett lei en torpedo Endret 31. mars 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Grisebank dem... Og gi regning på lakkering * 3 + 600kr/timen i natt-arbeide med å få tak i dem... Gi dem litt inn for meg også. Her om dagen var det en jævel med en hvit bil som hadde slengt døra si inn i siden på bilen min. Nå har jeg bulk og en fin hvit flekk på den ellers sorte bilen min. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Trådstarter har fått luftet sin fustrasjon/aggresjon. Noen annen funksjon har vel ikke denne tråden. (Bortsett fra at folk får leke Charkes Bronson i trygghet bak dataskjermen.) Vi føler med bileier og stenger denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg