Gå til innhold

Aopen 48x12x50 brenner ingen reaksjon når jeg putter i cd,

znapp

Anbefalte innlegg

hmm .. har en Aopen 48x12x50 brenner her, den vil ikke lese av noooen cd`r, den lyser og alt somd en skal, men når jeg putter i en cd, er det ingen reaksjon akkurat som når man ikke har i cd, hva kan være feil?

altså.. den lyser når jeg trykker på ut og inn knappen, men etter jeg har putta i cd, så gidder den ikke lese.. noen som har noen forslag?

den er splitter ny, så den burde jo virke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm. Jeg hadde en "død" cdrom en gang jeg fikk en ferdig monter pc. Det viste seg å være feil på IDE kabelen. Har du prøvet en annen kabel ?

Men likevel, så ville jeg tro at rom'en ville spinne opp cd'en med eller uten kabel uansett, så jeg er litt i tvil på om det er det som er situasjoenn.

Stereoanlegget mitt trengte en laserjustering og rens. Det reagerte på samme måte som du beskriver din rom. Setter i en cd, men ingen ting skjer. Nå er jo din enhet helt ny, men kan du prøve å la tårnet/kabinettet stå litt på skrå. Hvis cd'en blir lest da, så er det nok noe gale eller justeringsmessig med laseren.

Sett et videocover eller to under fronten på kabinettet slik at det tipper litt bakover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...