JFM Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 er denne hd-en noe å satse på? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 tja, jeg favoriserer samsung disker skal være stillere og kaldere, men er 100,- dyrere...... så da er det kanskje ikke vits Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Samsung er som sagt et bedre valg. Har en 400gb disk, kjempe fornøyd, Rask og kjølig. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 kan dere forklare hvorfor samsung er bedre? hvor stor er støynivået på samsung og den jeg nevte ovenfor? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hvor stort søynivået vet jeg ikke, men den vibrerer mindre. Og den disken jeg har, har kun en plate som øker ytelsen. Samsung er kjent for kjølige, ''støyfri'' og ytelses messige bra disker. Men WD bråker litt mer, samt vibrerer en god del. Ytelsen er også god, men den du valgte tror jeg har flere plater. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 kan dere forklare hvorfor samsung er bedre?hvor stor er støynivået på samsung og den jeg nevte ovenfor? 8281702[/snapback] Jeg vet ikke med støynivået på den over, men jeg har en Samsung Spinpoint P120, og den hører jeg ikke uansett hvor stille det er i rommet Skrive / Lese hastigheten er også veldig god... Kjøpte nettopp en Barracuda, og det var treig i forhold Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Den WD'n du linker til er en meget god harddisk, Personlig ville jeg heller valgt den framfor samsung,først og fremst pga bedre ytelse, men det er vel smak og behag. Støy er vel vanskelig å beskrive objektivt, men jeg synes de nyeste WD diskene er støysvake. Har både WD og seagate barracuda 10 serien, og seagaten er vel en av de mer støysvake på markedet, men kan ikke si jeg hører merkbart forskjell på den og wd diskene, men igjen så er det min personlige oppfattning og den kan være ulik din når det kommer til hva som er støysvakt og ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå