Chrisss Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har henta meg en AMILO Xi 1546 også installerte jeg Notebook Hardware Control (med nye patch 2. pre 4 ) tempen er liksom oppe i 70-80 når jeg spiller syns det er lit mye jeg as..=\ eller viser programme feil ? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Har henta meg en AMILO Xi 1546 også installerte jeg Notebook Hardware Control (med nye patch 2. pre 4 ) tempen er liksom oppe i 70-80 når jeg spiller syns det er lit mye jeg as..=\ eller viser programme feil ? Ingen som gidder hjelpe meg nei :O Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Sjekk temperaturen i bios, har selv opplevd at NHC oppgir feil. Evt sjekk om du har nyeste bios. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Sjekk temperaturen i bios, har selv opplevd at NHC oppgir feil. Evt sjekk om du har nyeste bios. 8286047[/snapback] OKei åssen finner jeg ut hvem versjon av biosen jeg har da ? I bios står det 1.18 å 1.13 :S Noen programmer som jeg skjekke det med bios ? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Sjekk temperaturen i bios, har selv opplevd at NHC oppgir feil. Evt sjekk om du har nyeste bios. 8286047[/snapback] OKei åssen finner jeg ut hvem versjon av biosen jeg har da ? I bios står det 1.18 å 1.13 :S Noen programmer som jeg skjekke det med bios ? 8286436[/snapback] Du kan bruke et program som heter Everest for å finne ut hvilken biosversjon du har. Geir Lenke til kommentar
best90 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har også den samme dataen. Den blir veldig varm. Prøvde å se hvor varm jeg fikk den en gang. Da starter jeg Ati tool (3d test) og superpi samtidig, da ble cpuen 92 grader... Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har også den samme dataen. Den blir veldig varm. Prøvde å se hvor varm jeg fikk den en gang. Da starter jeg Ati tool (3d test) og superpi samtidig, da ble cpuen 92 grader... 8287981[/snapback] hm, kan vel ikke være bra for pc bli så varm vel ? Lenke til kommentar
kig Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) BIOS oppdatering: Enkelt å oppdatere, eller så innfløkt at det frarådes? Leser i en annen tråd at det hjelper også til å redusere støyen.. ser også en artikkel på hardware.no med veiledning. Men er det svært risikabelt.. BATTERIKAP : Dere - min har jeg hatt under 2 uker , og brukt lite bl.a pga at jeg var borte da den kom i hus. Men batterikapasiteten er elendig. Noen som har sjekka batterikap på sin? Endret 1. april 2007 av kig Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 BIOS oppdatering: Enkelt å oppdatere, eller så innfløkt at det frarådes? Leser i en annen tråd at det hjelper også til å redusere støyen.. ser også en artikkel på hardware.no med veiledning. Men er det svært risikabelt..BATTERIKAP : Dere - min har jeg hatt under 2 uker , og brukt lite bl.a pga at jeg var borte da den kom i hus. Men batterikapasiteten er elendig. Noen som har sjekka batterikap på sin? 8288670[/snapback] Hvem versjon av biosen har dere da ? hadde 1.18 men så flasha jeg til 1.17 =( noen som veit åssen jeg kan få taki i 1.18 igjen ? siste i hjemme siden er 1.17 !! hmmm Holder i 2 timer med full wow kjøring å 2,5 med bare litt musikk å surfing Lenke til kommentar
best90 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 BIOS oppdatering: Enkelt å oppdatere, eller så innfløkt at det frarådes? Leser i en annen tråd at det hjelper også til å redusere støyen.. ser også en artikkel på hardware.no med veiledning. Men er det svært risikabelt..BATTERIKAP : Dere - min har jeg hatt under 2 uker , og brukt lite bl.a pga at jeg var borte da den kom i hus. Men batterikapasiteten er elendig. Noen som har sjekka batterikap på sin? 8288670[/snapback] Hvis jeg bruker den vanig med max lysstyrke holder den bare i ca 1 t og 30 min. Holder i ca 2 timer i world med lav lysstyrke. Ikke så veldig bra akkurat Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Neinei men tenk på all det som siter inni den da !! 2 disker å et bra skjemkort å ikke minst en Syk cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå