Gå til innhold

AMILO Xi 1546 høy temp ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har henta meg en AMILO Xi 1546 også installerte jeg Notebook Hardware Control (med nye patch 2. pre 4 ) tempen er liksom oppe i 70-80 når jeg spiller syns det er lit mye jeg as..=\ eller viser programme feil ?

Ingen som gidder hjelpe meg nei :O

Lenke til kommentar
Sjekk temperaturen i bios, har selv opplevd at NHC oppgir feil. Evt sjekk om du har nyeste bios.

8286047[/snapback]

OKei åssen finner jeg ut hvem versjon av biosen jeg har da ?

I bios står det 1.18 å 1.13 :S

Noen programmer som jeg skjekke det med bios ?

Lenke til kommentar
Sjekk temperaturen i bios, har selv opplevd at NHC oppgir feil. Evt sjekk om du har nyeste bios.

8286047[/snapback]

OKei åssen finner jeg ut hvem versjon av biosen jeg har da ?

I bios står det 1.18 å 1.13 :S

Noen programmer som jeg skjekke det med bios ?

8286436[/snapback]

Du kan bruke et program som heter Everest for å finne ut hvilken biosversjon du har.

Geir

Lenke til kommentar
Jeg har også den samme dataen. Den blir veldig varm. Prøvde å se hvor varm jeg fikk den en gang. Da starter jeg Ati tool (3d test) og superpi samtidig, da ble cpuen 92 grader...

8287981[/snapback]

hm, kan vel ikke være bra for pc bli så varm vel ?

Lenke til kommentar

BIOS oppdatering: Enkelt å oppdatere, eller så innfløkt at det frarådes? Leser i en annen tråd at det hjelper også til å redusere støyen.. ser også en artikkel på hardware.no med veiledning. Men er det svært risikabelt..

BATTERIKAP : Dere - min har jeg hatt under 2 uker , og brukt lite bl.a pga at jeg var borte da den kom i hus. Men batterikapasiteten er elendig. Noen som har sjekka batterikap på sin?

Endret av kig
Lenke til kommentar
BIOS oppdatering: Enkelt å oppdatere, eller så innfløkt at det frarådes? Leser i en annen tråd at det hjelper også til å redusere støyen.. ser også en artikkel på hardware.no med veiledning. Men er det svært risikabelt..

BATTERIKAP : Dere - min har jeg hatt under 2 uker , og brukt lite bl.a pga at jeg var borte da den kom i hus.  Men batterikapasiteten er elendig. Noen som har sjekka batterikap på sin?

8288670[/snapback]

Hvem versjon av biosen har dere da ?

hadde 1.18 men så flasha jeg til 1.17 =( noen som veit åssen jeg kan få taki i 1.18 igjen ? siste i hjemme siden er 1.17 !! hmmm

Holder i 2 timer med full wow kjøring å 2,5 med bare litt musikk å surfing

Lenke til kommentar

BATTERIKAP : Dere - min har jeg hatt under 2 uker , og brukt lite bl.a pga at jeg var borte da den kom i hus.  Men batterikapasiteten er elendig. Noen som har sjekka batterikap på sin?

8288670[/snapback]

Hvis jeg bruker den vanig med max lysstyrke holder den bare i ca 1 t og 30 min. Holder i ca 2 timer i world med lav lysstyrke. Ikke så veldig bra akkurat :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...