RaZeR91 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Lurte bare på hvordan jeg fikk di savefilene jeg har på PS2 minnekortet mitt over på PS3 sin harddisk? Sto i manualen at jeg måtte ha noe som di kalte en minnekortadapter for og kopiere di over på harddisken, hvor får jeg tak i den?? Også lurte jeg på en ting til, jeg har kjøpt meg en Hama HDMI kabel. Er den like bra som PS3 sin offisielle kabel og at jeg burde kjøpe den istedenfor og bruke den Hama HDMI kabelen? Endret 31. mars 2007 av RaZeR91 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 minnekort adapter har jeg hørt at man kan kjøpe på eb games på buskerud storsenter hdmi er digitalt så enten så får du bilde eller så får du ikke. så hvis du får bilde er cabelen din god nok Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Får du ikke kjøpt den minnekortadapteren på nettet en plass da?? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 dette er hva du trenger ville jeg tro Memory card adapter har ikke funnet en europeisk butikk som selger slikt ennå da men. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=62883 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå