TCi Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 I går testet jeg MoH: Vanguard på Wii-en til en kompis. Når jeg valgte å kjøre spillet så ble jeg bedt til å installere en oppdatering. Viser seg at de som ikke har nett på Wii vil få oppdateringer via spill. Vet ikke om det er flere som har merket dette. Selv om det ikke akkurat blir et samme tilbud som f.eks. 360 med å laste ned oppdateringer og brenne på plater, så er det ganske nyttig for viktige oppdateringer. Er ikke sikker hva oppdateringer inneholder, Nintendo virker å ikke gå ut med dette så ofte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Eg har spillt samme spillet i noen dager, og eg har ikkje fått noen oppdatering. Men så har den koblet opp mot trådløst nett da Så det kan nok vere noe i det du sier der då ja. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Eg har spillt samme spillet i noen dager, og eg har ikkje fått noen oppdatering. Men så har den koblet opp mot trådløst nett da Så det kan nok vere noe i det du sier der då ja. 8281136[/snapback] Samme her, er vel 2.1 FW min kjører på, og det er vel det nyeste. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er jo en grei måte å gjøre det på. Bare det ikke blir kluss med senere oppdateringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå