Didrik_AK Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei. satte sammen nye pcer i natt, men da jeg formaterte og fikset min så får jeg ikke usb portene til å fungere i windows. Når jeg skrur på pcen starter lysene på tastatur og mus, men når den starter å laste windows så slutter det å lyse å ingen reaksjon. Har hentet frem gamle tastaturet mitt men trenger mus for å få lagt inn drivere osv. Har prøvd alle usb porter på hovedkortet også. Funket som bare f. før jeg byttet skjermkort og ram i natt. Hva kan være galt? og hvordan fikser jeg dette? Ps. Specs i sig. Ps2. Mus fungerte under instalasjonen av windows, men skrudde seg av og på flere ganger. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Bumpibjørn. Dette haster litt så håper noen kan hjelpe meg asap. Nå har jeg bytta bios til nyeste. Da valgte jeg "Clear CMOS when blablabla..." Når pcen da starter på nytt så kommer det CMOS error, pres f1 to settup, f2 to conntinue eller noe sånn. Tror ikke det er en setting i Bios som har slått seg vrang men heller noe som har gått alvorlig galt med mobo. Alt funker som vanlig av mus/tastatur frem til windowns starter å laste/skal trykke fortsett under formatering. Noe som er jævelig merkelig! Vil jeg få dette på garanti før TG? er nødt til å ha dette fikset før det! Noen som har noen flere forslag til hva som kan skape denne feilen? og event. løsning? Hvorfor skjer dette meg akkurat nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå