Gå til innhold

T720. Håper noen leser dette og kanskje også kan hjelpe meg

FI_asko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, takk, skal ta en kikk hos mpx.no.

Joda, jeg har både satt at den skal varsle med alarm når den tid kommer, samt at i Typer->detaljer er Alarmer tilknyttet Chimes High.

Er det forresten noen som vet forskjellen mellom T720G og T720C (nei, ikke T720i)? Virker som om jeg har G-versjonen (S/W versjon: T720_G_05.08.40R).

Når det gjelder alarmen, så er det muligens fordi lyden på denne funksjonen er skrudd ned/av. Når du åpner dekselet, så kan du justere lyden med de to knappene på venstre side, de samme knappene som du bruker for å justere lyden på samtalene.

Lenke til kommentar

Når det gjelder alarmen, så er det muligens fordi lyden på denne funksjonen er skrudd ned/av. Når du åpner dekselet, så kan du justere lyden med de to knappene på venstre side, de samme knappene som du bruker for å justere lyden på samtalene.

Sjekket det, men den lyden står på fullt, så det er heller der feilen ligger.

Jeg har sendt mail til Motorola om det og sms-lagringen. Sier ifra når/om jeg får svar.

Lenke til kommentar

Jeg brukte angrefristloven og fikk pengene mine tilbake. Skitt at en så "perfekt" mobil må ha så mange feil og mangler. Noen som har klart å lastet ned spill? Hvis mang bli med i motorolaklubben(deleo...(?)) ett eller annet så kan man laste ned ems suite 5.0 eller no.. programmer som gjør at du kan sende dine bilder over til mobilen via kabelen.. Greit program i og for seg, men litt vanskelig å forstå. må liksom gjennom en rekke programmer før den er klar til å sendes.. Har kjøpt en 6210 istedet nå og sitter og venter på at drømme telefonen skal komme på markedet. t720i kanskje..? Flere som har reagert på at man må stille alarm for hver dag, går ikke ann å ha en alarm stående på samme tidspunk hele året liksom.(litt kjipt når man bruker den som vekkerklokke). Har noen funnet noen frshe polofoniske ringtoner til den? isåfall hvor? Alt jeg fant var shakira og las ketchup.. :-?

Lenke til kommentar

Jeg har lasten ned ringetoner, bakgrunds bilder og spill/programmer fra nettet - helt gratis. Bortsett fra wap kostnadene

Her er et sted for spill og programmer : http://midlet.org/jsp/index2.jsp

Bakgrunds bilder finner jeg på motorola sitt eget nett sted

Ringetoner - laster ned midi filer på dataen.

Så er det bare å skaffe seg litt web plass, feks. home.no.

Det er bare å laste opp det man ønsker på sitt web sted, for så å gå inn fra wap browseren på mobilen og laste det ned.

Fungerer helt fint hos meg. :D

Lenke til kommentar

Jeg bruker den som vekkerklokke! Ringer kl 0700 hver eneste dag, uten at jeg trenger å aktivere den hver dag!

Noen som ikke får det til, så kan jeg sjekke innstillingene mine på telefonen...

innboks=sim-kortet, utboksen=tlfminnet...

Skulle vært omvendt!!

Knut

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke til det der med midi nedlasting, lage egen wap og stash.. Jeg laga egen wap side på tagstag.com eller no, men bildene jeg lasta opp ble helt svarte.. og andre gangene fikk jeg beskjed om at bildene var for store.. hvordan får du til de perfekte bildene? trenger hjelp!!!

Lenke til kommentar

Dere kan ta en titt på min lille side, den er litt rotete men det virker.

home.no/getz/t720

Ringetoner finner jeg i midiformat bla. her: http://www.phunkyphones.net/polyphonicring...tones_order.asp -

Det er bare å bruke en download maneger (gozilla eller no liknende), kopiere lenken man får opp når man klikker på Listen. :)

Det som er greia er at telefonen støtter html, jeg laget bare en enkel html side med lenker til de mappene hvor det forskjellige ligger. Bilder = gif

Ringetoner = mid (tar de første 16 tonene, tror jeg)

Hjemme sider = html.

Jeg er ikke så flink til å forklare :wink: så det er bare sende en mail hvis noen har mer spørsmål :p

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe meg motorala t720, den ser jo bare helt rå ut! :D

Spesielt slik kapabel har jort lastet opp på egen hjemeside osv.

Men det jeg lurte på var, om det går ann og lasta ner spill og legge dem opp på egen side?

Det hadde vert sjeff!! og billig :p

Lenke til kommentar
Jeg bruker den som vekkerklokke! Ringer kl 0700 hver eneste dag, uten at jeg trenger å aktivere den hver dag!

Noen som ikke får det til, så kan jeg sjekke innstillingene mine på telefonen...

Ja, jeg skulle gjerne likt å vite innstillingene dine. Samt S/W-versjon og DSP-versjon.

Lenke til kommentar

Nå har jeg pratet med en hyggelig kar hos Motorola som kunne gi meg litt svar. Legger ikke ut telefon-nummeret her, send meg heller en privat melding.

Q: Alarmklokken virker ikke.

A: Etter at dato/klokkeslett osv er skrevet inn må telefonen restartes! Han sammenliknet det med når du installerer programmer på en PC.

Jeg testet det, og det stemmer :D (men sinnsykt tungvint, det tar jo år og dag å skru av og på T720)

Q: Hvordan lagres meldinger (Innboks/utboks...)

A: Han mente at alle meldinger lagres på simkortet. Ingenting ble lagret i telefonen. Det kommer an på nettleverandøren din hvor mye du har plass til.

Her er jeg fremdeles ikke helt overbevist... :x

Q: Noen ringetoner henger seg opp når man blar gjennom listen.

A: Han hadde hørt om problemet, men hadde ingen fix til det.

Ellers så mente han at det ikke var mulig å legge til nye ord i iTap-ordlisten. Men det er det vel noen som har fått til?

Det jeg glemte å spørre om var om det er mulig å avvise en telefonsamtale. Ved innkommende samtale skjer det ingenting når jeg trykker på de knappene på siden, og når jeg tar opp flipp-lokken svares jo samtalen. Noen som vet?

På slutten av samtalen refererte han til http://www.motorola.com/developer som en bra teknisk side.

Puhh... :p

Lenke til kommentar

På innstillinger finnes en meny der du kan bestemme om du vil; -svare ved å åpne lokket(ingen mulighet til å avise..) -valgfri svartast(elelr noe i den duren) eller med svar og avbryt knappene.. Jeg tror jeg venter på Neonode telefonen jeg!!! Eller hvis motorola skjærper seg med t720i.

Noen som vet når den nye telefonene til panasonic kommer..? den med innebygd kamera... Hva heter den igjen.. Gd 87?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...