quack Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har et kinkig problem. WinME-cden min vil ikke boote på egen hånd, og jeg har ingen diskettstasjon. Går det an å lage en cd med oppstartsfilene på, og boote med den? Eller er det en enklere måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Du kan lage en diskett til oppstart under legg til fjern programmer->oppstarrtsdiskett. hvis det ikke finnes i me må du gjøre det i w98. Grunnen til at pcn ikke vil boote med cdn er at i bios så står ikke cdrom som nr 1 i boot sequence Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 15:15, skrev Admin'c:Du kan lage en diskett til oppstart under legg til fjern programmer->oppstarrtsdiskett. hvis det ikke finnes i me må du gjøre det i w98. Eh, hjelper vel lite når han ikke har diskettstasjon. Et raskt søk på google ga dette treffet. http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/bootcd/index.htm Finnes masse linker der ute som hjelper deg... (Ang. boot sequence, så kan det være en grei ting å sjekke.) [ Denne Melding var redigert av: AndreM på 2002-12-15 15:44 ] Lenke til kommentar
quack Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Boot sequencen er ikke problemet. Det er vel heller det at den ME-cden ikke er helt original. Takker for linken. Jeg prøvde å brenne en cd med oppstartsdiskett-filene på, men det skjønte pcen lite av. Får prøve oppskrifta til Bjarne og se om det hjelper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå