johanf Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg får alltid striper og belegg på innsiden av ruta når jeg tar innvendig rengjøring. Hva kan jeg bruke for å unngå dette? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jif vinduspuss virker her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Avispapir, fungerer fantastisk. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Avispapir, fungerer fantastisk. 8280815[/snapback] Tørt avispapir? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jepp, bare prøv det på et speil i huset så ser du hvor godt det tar. Bare pass på at du har tatt vekk mesteparten av fukten siden avispapir som kjent ikke suger opp fukt så godt. Får vekk alt av skjolder edit: Eneste vettuge jeg lærte i militæret Endret 31. mars 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
kennyo Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Avispapir funker bra, ja. Men jeg må legge til at avisen bør være noen dager gammel, da en fersk en er full av "utørket" trykksverte som blir klint ut over ruta. Snakker dessverre av erfaring. En eller annen vindusrens/middel først for å fjerne skitt, så tørt tørkepapir, og avis til slutt. Da er det bare for den lave ettermidagssola å komme frem! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Trenger ikke være så gammel, bare ikke bruk de med store bilder. Brukte en gang et boligbilag med store hus og shait. Det ble svart ja, men går lett vekk. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Salmiakk funker bra, men du bør ikke kjøre rett etterpå Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Okay - takk for tips, skal teste litt utpå dagen! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Vask ruta innvendig med zalo og vann, tørk av med en tørr fille for å dra av filmen som blir igjen. Nå får du en sinnsykt klar og gjennomsikig rute der sola ikke bretter seg ut og blender alt og alle Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bruk en rutepuss av noe slag og to filler. En til å dra utover med og en til å tørke av igjen med. Om ruta skulle være veldig møkkete med røykbelegg eller andre hinner kan det også lønne seg og fukte (ikke dynke) et pusseskinn i varmt vann først og dra denne over ruta. Det vil løse opp det verste før du går over på "finpussen". Lenke til kommentar
fredster Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg er ganske sikker på at jeg har forsøkt det som finnes av både gamle husmor-triks og nyere kjemiske metoder for å bli kvitt den filmen du sliter med. Det er kun ETT produkt jeg har funnet som fungerer tilfredstillende, og det er tilfeldig (heldig)vis noe vi har på jobben: Det ENESTE som fungere utenom dette er å gnikke og gnu til du har slitt deg ut og ikke orker å kjøre noe sted... Endret 8. april 2007 av fredster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå