AudiA4 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei, Før når jeg pleide å glemme lysene på, så begynte bilen å pipe hver gang jeg åpnet førerdøren, men nå piper den plutselig ikke lenger. Kupelys lyser når man åpner døra, så det kan ikke være bryter i døren. Kan det være selveste piperen som er gåen? Og hvor ligger den på en Audi A4, B5 98 modell, sedan, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan jo hende det er noe så enkelt som en sikring... Sjekket det? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Kan jo hende det er noe så enkelt som en sikring... Sjekket det? 8281384[/snapback] Har sjekket gjennom alle sikringene ja, kan sjekke enda nøyere imorgen, men sikringene ser ut som de er i orden.... Så, noen som vet hva annet det kan være?.. eller eventuelt fortelle hvor "piper'n" er lokalisert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Lysvarsleren er koblet via parklyspærene på noen bilen finner jeg ut, sjekk om alle pærene dine er i orden. Piper den når nøkkelen sitter i og du åpner døra? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Lysvarsleren er koblet via parklyspærene på noen bilen finner jeg ut, sjekk om alle pærene dine er i orden. Piper den når nøkkelen sitter i og du åpner døra? 8282381[/snapback] Den piper ikke uansett hva... Har provd det fleste naa. Parklysparene er ogsaa i orden. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 har samme problem på min A4. Tipper det er summeren som er gåen, for det piper ikke når jeg går over på resere bensintanken heller. Skal visst gjøre det også. Noen som vet hvor summeren sitter? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 har samme problem på min A4. Tipper det er summeren som er gåen, for det piper ikke når jeg går over på resere bensintanken heller. Skal visst gjøre det også. Noen som vet hvor summeren sitter? 8317812[/snapback] Glemte å nevne det jeg, det samme skjer med meg også, at den ikke piper på noen varsler lenger heller.... Ja, så vet noen hvor summeren er? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 kan også være et rele vil jeg tro. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nja, brukes det relee for å trigge summeren da? Er ikke store strømmen en summer trekker, så det er mer sannsynlig at det er selve summeren. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 tenker i sammenheng med hvordan summeren fungerer. du må ha på lysene og åpen dør. enkel måte å ordne dette med er et rele. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men det forklarer ikke hvorfor den ikke piper på reservetank, så det er nok ikke der problemet ligger.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men det forklarer ikke hvorfor den ikke piper på reservetank, så det er nok ikke der problemet ligger.. 8332935[/snapback] helt enig jeg bøyer meg i støvet her. jeg som leste litt fort gjennom noen posts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå