kvmmvk Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Ser ut til at ps3'n min har et problem. Har låst seg 3 ganger på et kvarter. Måtte slå av med hovedbryter 2 av gangene, mens den ene gangen gikk det å slå av normalt, dog etter to forsøk. Kan sies at det skjedde i GtHD to av gangene, og en gang i menyen... Er det andre som opplever at konsollen låser seg totalt? Testa en gang til nettopp, og totalt i vranglås etter 20 sek i GtHD. Vifta fyrte på til nivå 2 etter at den låste seg. Måtte bruke hovedbryteren for å slå av... Kan virke som det er noe med varmen, synes den er ganske varm. Den står vertikalt på et åpent sted, så det er ikke luft den mangler. Endret 31. mars 2007 av kvmmvk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tar jeg feil, eller har Microsoft overtatt playstation?! Neida, jeg ville nok gått tilbake til butikken og klaget. Det skal ikke være sånn. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Min har kjørt feilfritt siden 23 mars...men vifta kjører kansje litt for ofte.. den kjørte seg opp til spillings nivå når eg såg på dvd...eg tror ikkje det er vanlig.. Lenke til kommentar
kvmmvk Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Testa folding nå, den slo seg av etter et halvt minutt av seg selv med et pip. Dioden blinker rødt Ser ut til at den har tatt kveld. Brukt i kansje 5 timer... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 LoL Hmm...min har hengt seg en gang, da jeg skifta litt på oppløsning på nettleseren. Ellers supert. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Stakkars deg, du må ha det jævlig akkurat nå.. Prøv å gå tilbake til butikken som sagt, ikke gjør mer nå! Lenke til kommentar
kvmmvk Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Snakket med Gamezone nå, og det var helt klart no feil med den. Han fikk ikke tak i Sony support nå, men sku runge meg på Mandag når han hadde snakket med de ang saken. Var forresten første reklamasjon på Ps3 hos de... Det ordner seg nok. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Åssen er oppleget her egentligt, når PS3 tar kvelden? Skal man klage til butikken eller er det noe lignende samme løsning som med MS sin X-Box 360 der du må ringe support og sende konsollen inn til rep? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg hadde aldri verden ventet helt til mandag ass. Hadde forlangt en maskin hos gamezone med det samme. Ser ut som om det blir en kjip helg for deg. Men lykke til reklamasjon =D Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde aldri verden ventet helt til mandag ass. Hadde forlangt en maskin hos gamezone med det samme. Ser ut som om det blir en kjip helg for deg. Men lykke til reklamasjon =D 8282170[/snapback] Blir jo litt vanskeleg i helga, etter som posten ikkjegår med samme drift då Til trådstartar, det orndar seg nok i løpet av veka, berre ta det med ro, ein tur på fjellet osv. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bare selg den og kjøp deg en 360 du Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) @yekoh: Sjekk hva som er problemstillingen til trådstarter her og så kan du redigere posten din Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ring of death Endret 1. april 2007 av vict0r Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bare selg den og kjøp deg en 360 du 8288541[/snapback] å send 360'n på rep 5 ganger i året Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Reperasjonsfolka får nok sett på den mer en fem ganger i året tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dette er fantastisk, det tok kun ett reply, og tråden ble sendt i lysets hastighet til middelmådighet og idioti. La oss gi fanboyism en runde applaus, dere. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ikke at jeg er en moderator, men jeg synes dette er svært unødvendig å diskutere. Hva som er best av Xbox 360 og Playstation 3 er vell egentlig opptil den enkelte. Men teknisk sett er jo Playstation 3 bedre, selv om noen foretrekker Xbox 360. Dette har iallefall ingenting med tråden å gjøre. Opprett heller deres egen post der dere klager over hvor dårlig, dyr og dum Playstation 3 er, eventuelt Xbox 360! Edit: Hvordan gikk det, fikk du ordnet problemet? Endret 2. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
kvmmvk Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Snakket med Gamezone pånytt idag, og de måtte ha en slags avklaring med Sony ang rutiner på retur av Ps3. Så han skal ringe meg opp i morgen, så får jeg høre hvordan det blir gjort. Snakket også med Playstation support, men det var lite annet å si enn at det er en alvorlig feil, da den ikke startet opp engang når jeg prøvde mens jeg snakket med han. Xbøks frister ikke no særlig, så vet dere det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå