Gå til innhold

Red Hat LINUX 7,2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-24 10:15, morbuz skrev:

Har begge CD'ene jeg. (Bor på Tau)

Har også Mandrake 8.1

[ Denne Melding var redigert av: morbuz på 2001-12-24 10:16 ]

Hei!

Hvor mye ønsker du for CD2 av Redhat Linux 7,2 og Mandarake 8,1 (alle (?)CD'ene)

Jeg bor på Randaberg, så å komme til tau er litt langt, men å sende det er vel ikke det dyreste da det er lokalt?

Mvh

Aleksander Lyse

Lenke til kommentar

Lite tips..

Nyeste PCPro (norsk datablad): Mandrake 8.1, underkant av 70 spenn (inkluderer også fullversjon av Anarchy Online for de som er interessert)...

Ellers så følger det med linuxdistribusjoner på mange av de litt større utenlandske databladene....

Og før folk begynner å mase om "snikreklame" osv.

Nei, jeg jobber hverken i PCPro, Funcom eller Narvesen. Jeg synes bare at det var en bra deal for folk som er interessert i slikt...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-24 12:59, Lynx skrev:

Lite tips..

Nyeste PCPro (norsk datablad): Mandrake 8.1, underkant av 70 spenn (inkluderer også fullversjon av Anarchy Online for de som er interessert)...

Ellers så følger det med linuxdistribusjoner på mange av de litt større utenlandske databladene....

Nei, jeg jobber hverken i PCPro, Funcom eller Narvesen. Jeg synes bare at det var en bra deal for folk som er interessert i slikt...

Jeg kjøper meg det PCPro jeg. Så fixer jeg fram CD2 av Redhat da det er alltid greit å ha flere versjoner.

Mvh

Allyse

Lenke til kommentar

Quote:

allyse skrev (2001-12-24 14:35):

Quote:

On 2001-12-24 12:59, Lynx skrev:

Lite tips..

Jeg kjøper meg det PCPro jeg. Så fixer jeg fram CD2 av Redhat da det er alltid greit å ha flere versjoner.

Mvh

Allyse

Send meg linken til fila/filene jeg skal laste ned så kan jeg fikse den på cd til deg. Røyneberg.

Mail: [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...