allyse Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Er det noen her som har lastet ned Red Hat LINUX 7,2 CD 2 som kunne brenne det? Jeg har bare ISDN og har problemer med å laste ned så mye. Andre Dist. er også av interesse. Mvh Allyse Lenke til kommentar
sirius Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hei Allyse ! Hvis ingen andre melder seg kan jeg være behjelpelig. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Quote: allyse skrev (2001-12-23 22:52):Er det noen her som har lastet ned Red Hat LINUX 7,2 CD 2 som kunne brenne det? Jeg har bare ISDN og har problemer med å laste ned så mye.Andre Dist. er også av interesse.MvhAllyse Hvor bor du? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Jeg bor rett utenfor Stavanger. Mvh Allyse Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Har begge CD'ene jeg. (Bor på Tau) Har også Mandrake 8.1 [ Denne Melding var redigert av: morbuz på 2001-12-24 10:16 ] Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Quote: On 2001-12-24 10:15, morbuz skrev:Har begge CD'ene jeg. (Bor på Tau)Har også Mandrake 8.1[ Denne Melding var redigert av: morbuz på 2001-12-24 10:16 ] Hei! Hvor mye ønsker du for CD2 av Redhat Linux 7,2 og Mandarake 8,1 (alle (?)CD'ene) Jeg bor på Randaberg, så å komme til tau er litt langt, men å sende det er vel ikke det dyreste da det er lokalt? Mvh Aleksander Lyse Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Tenkte rundt 50 kr. (Mandrake 8.1 er på 2 CD'er) Hvis du sender en e-post med adresse til [email protected], skal jeg få sendt det så raskt som mulig. Får ikke sendt det idag, men skal få sendt det den første ikke-hellig-dagen (Blir vel Torsdag 27/12 tror jeg...). Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Lite tips.. Nyeste PCPro (norsk datablad): Mandrake 8.1, underkant av 70 spenn (inkluderer også fullversjon av Anarchy Online for de som er interessert)... Ellers så følger det med linuxdistribusjoner på mange av de litt større utenlandske databladene.... Og før folk begynner å mase om "snikreklame" osv. Nei, jeg jobber hverken i PCPro, Funcom eller Narvesen. Jeg synes bare at det var en bra deal for folk som er interessert i slikt... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Quote: On 2001-12-24 12:59, Lynx skrev:Lite tips..Nyeste PCPro (norsk datablad): Mandrake 8.1, underkant av 70 spenn (inkluderer også fullversjon av Anarchy Online for de som er interessert)...Ellers så følger det med linuxdistribusjoner på mange av de litt større utenlandske databladene....Og før folk begynner å mase om "snikreklame" osv.Nei, jeg jobber hverken i PCPro, Funcom eller Narvesen. Jeg synes bare at det var en bra deal for folk som er interessert i slikt... Jeg kjøper meg det PCPro jeg. Så fixer jeg fram CD2 av Redhat da det er alltid greit å ha flere versjoner. Mvh Allyse Lenke til kommentar
petersv Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Mandrake Linux er ikke så bra som de skal ha det til, det kjørte ubersakte på min 950Mhz.. Grunnen til dette skulle visst være at det jobber fra MANGE småfiler, noe som tar til, i motsetning til Windows? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Quote: allyse skrev (2001-12-24 14:35): Quote: On 2001-12-24 12:59, Lynx skrev: Lite tips.. Nyeste PCPro (norsk datablad): Mandrake 8.1, underkant av 70 spenn (inkluderer også fullversjon av Anarchy Online for de som er interessert)... Ellers så følger det med linuxdistribusjoner på mange av de litt større utenlandske databladene.... Og før folk begynner å mase om "snikreklame" osv. Nei, jeg jobber hverken i PCPro, Funcom eller Narvesen. Jeg synes bare at det var en bra deal for folk som er interessert i slikt... Jeg kjøper meg det PCPro jeg. Så fixer jeg fram CD2 av Redhat da det er alltid greit å ha flere versjoner. Mvh Allyse Send meg linken til fila/filene jeg skal laste ned så kan jeg fikse den på cd til deg. Røyneberg. Mail: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå