pasc Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei! Jeg oppdaget plutselig en dag at tastaturet på laptopen min ikke virket lenger. Den eneste knappen som virket var på knappen. Inne i windows kunne jeg heller ikke bruke knappene som stiller lyden eller av/på knappen for trådløst nettverk. Jeg hadde en mistanke om at det var en knapp som ble "holdt inne" hele tiden som gjorde at ingen av de andre knappene virket. Så jeg åpnet word og skjekket. Da ble det skrevet en haug med "\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" backslash. Jeg prøvde så å fjerne hele denne knappen, uten at det gjorde noen forskjell. Jeg prøvde å koble til et eksternt tastatur for å se om det gikk ann å bruke dette. Det gikk til dels, kunne bruke 2-3 taster. Men om jeg trykke på e, fekk jeg fram tegnet for euro og enter virket som viskeknapp. Med andre ord så var ikke knappene på sine "normale plasser". Jeg prøvde så å formatere for å se om det ga noen forbedrelse. Under hele formateringen virket tastene (på det innebygde tastaturet. Prøvde ikke med eksternt). Også med en gang formateringen var ferdig virket de. Men etter første rebooten etter windows var innstalert tullet det seg til igjen. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Er dette en garanti-sak? Kjøpte maskina hos Komplett for ca. 1 år siden. Det er en HP pavilion ze2000 maskin. Endret 31. mars 2007 av krisnorl Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Merkelig. Noe tull med driverne for det? Jeg har drivere til mitt touchpad og tastatur mener jeg. Fungerer uten også da men. Hør med komplett da. Sikkert litt lengre garanti fra produsent. Ikke sølt noe cola eller lignende der? :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hadde samme problemet selv, jeg tok av tastaturet og satt den ledningen godt inn igjen. Lenke til kommentar
pasc Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 hehe, nei. Har ikke sølt noe som helst på tastaturet. Jeg har faktisk ingen anelse om hva det kan være. Lenke til kommentar
pasc Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Hadde samme problemet selv, jeg tok av tastaturet og satt den ledningen godt inn igjen. 8280110[/snapback] Takker Skal prøve dette Lenke til kommentar
pasc Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 ehm, ja. Hvordan tar jeg av tastaturet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 ehm, ja. Hvordan tar jeg av tastaturet? 8280135[/snapback] vet ikke. Noen skuer du ser? prøv litt forsiktig så du ikke ødelegger noe.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg måtte ta av den lista helt øverst, også skru løs tastaturet. Men det varierer fra modell til modell vil jeg anta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå