Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastaturet på laptopen virker ikke

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg oppdaget plutselig en dag at tastaturet på laptopen min ikke virket lenger. Den eneste knappen som virket var på knappen. Inne i windows kunne jeg heller ikke bruke knappene som stiller lyden eller av/på knappen for trådløst nettverk. Jeg hadde en mistanke om at det var en knapp som ble "holdt inne" hele tiden som gjorde at ingen av de andre knappene virket. Så jeg åpnet word og skjekket. Da ble det skrevet en haug med "\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" backslash. Jeg prøvde så å fjerne hele denne knappen, uten at det gjorde noen forskjell.

Jeg prøvde å koble til et eksternt tastatur for å se om det gikk ann å bruke dette. Det gikk til dels, kunne bruke 2-3 taster. Men om jeg trykke på e, fekk jeg fram tegnet for euro og enter virket som viskeknapp. Med andre ord så var ikke knappene på sine "normale plasser".

Jeg prøvde så å formatere for å se om det ga noen forbedrelse. Under hele formateringen virket tastene (på det innebygde tastaturet. Prøvde ikke med eksternt). Også med en gang formateringen var ferdig virket de. Men etter første rebooten etter windows var innstalert tullet det seg til igjen.

Noen som har en anelse om hva dette kan være? Er dette en garanti-sak?

Kjøpte maskina hos Komplett for ca. 1 år siden.

Det er en HP pavilion ze2000 maskin.

Endret av krisnorl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...