x871kx6167ss7 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei, jeg kjører ubuntu 64, og det har funket bra. Men i går så ville ikke gnome starte ordentelig. Etter at login screen er kommet opp, og jeg har skrevet inn brukernavn og passord, så endrer den oppløsning og jeg kommer til den standar ubuntubakgrunnen. Men "splashen"som pleier å komme når man loader er ikke der, ingen verktøylinjer eller noe sånt. Musen fungerer da. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Si ifra dersom det er dårlig forklart. Takk Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 apt-get update && apt-get upgrade, pluss en reboot kan kanskje ordne greia. Ikke at jeg vet hva som er galt, men det er verdt å prøve Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Kjørte begge, var ikke noe den oppdaterte eller oppgraderte, og den loader enda ikke. EDIT: sudo dpkg-reconfigure gnome-desktop-data sudo dpkg-reconfigure gnome-control-center sudo dpkg-reconfigure gnome-menus sudo dpkg-reconfigure gnome-system-tools sudo dpkg-reconfigure gnome-applets sudo dpkg-reconfigure gnome-session Fiksa det:) Endret 31. mars 2007 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå