fotballkamera Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei Når jeg skal laste over videofiler til creative zen v pluss 4gb min klikker bare progrrammet og jeg må restarte pcen... dette er utrolig irriterende.. Noen som har en løsning?? Bruker det medfølgende programmet: ZEN V Series Media Explorer Takker for hjelp Lenke til kommentar
Flymaster456 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) HeiNår jeg skal laste over videofiler til creative zen v pluss 4gb min klikker bare progrrammet og jeg må restarte pcen... dette er utrolig irriterende.. Noen som har en løsning?? Bruker det medfølgende programmet: ZEN V Series Media Explorer Takker for hjelp 8280030[/snapback] eg har akkurat samme problem.... håpe på ei løysning EDIT: vent litt... når eg tenke over det så var det ikkje heilt likt, men det var at han ville ikkje ha noken av formatene, ingen andre enn DIB, så klikker det bare når han skakonvertera filen... Endret 1. april 2007 av Flymaster456 Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hey. Har en Zen V 1 gb, når jeg bruker Zen V media explorer og overfører sanger til spillern tar den første sangen altid 5-10 min å overføre etter det går alle sangene kjapt. Kanskje den ikke henger seg opp men bare bruker litt tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå