Flekkis Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har nettopp fått en Creative Zen Vision M spiller og skal koble den til den bærbare pcen min, men der står det bare at den ikke er koblet til Har hatt dette problemet med den gamle Creative Zen Micro-en også. Så jeg lurer på om noen vet hva som kan være galt. (Funker på den stasjonære pcen min) Endret 31. mars 2007 av Flekkis Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har du husket å legge inn alle driverne? Er lett å glemme det. En jeg kjenner klarte også å gjøre en så dum feil som å glemme å skru den på når han koblet den til. Prøv de to og se du. Så kan du også prøve å sette den inn i en av de andre usbportene. Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Denne delen SUGER Fikk spilleren i dag og bateriet var HELT tomt så den gikk ikke på før nå nettopp D'OH Mnmn ikke noe å gjøre med det, takk for svaret. Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har også problemer med min Zen Micro. Har innstallert siste versjon av firmware (2.21.02), driver ( 2.01.00) og programmvare ( Creative ZEN and NOMAD Jukebox Plugin 5.00.22 for Creative MediaSource 5 Player/Organizer). Når jeg plugger spilleren til pc'n, så kommer det opp en standard dialogboks som spør hva jeg vil gjøre, får tre valg: 1. open with winamp 2. Synkroniser med mediaplayer 3. ikke gjør noe Problemet er at creative programmene ikke detekterer spilleren, så jeg får ikke benyttet meg av programmvaren deres. Er rimelig lei av å leite rundt på nettet etter foklaringer på dette problemet, og håper noen her kan hjelpe meg litt. ps leste et sted at media player 11 kunne føkke opp, så har rullet tilbake til wmp10, men uten at det har hjulpet Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Prøvd og innstalere dcreative programmet på nytt? Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Prøvd og innstalere dcreative programmet på nytt? 8779100[/snapback] hmm, ikke sikker. hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det følger med et program som heter Zen Micro Explorer.. Instaler dette hvis du ikke har gjort det og se om det funker... Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har explorer på pcn, men oså her får jeg melding om at ingen enhet er koblet til. I kontrollpanel/enhetsbehandling får jeg opp spilleren at spilleren er tilkoblet. Når jeg skal oppdatere firmwar, finner også pcn enheten. Det er bare creative programmvaren som ikke henger med... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Prøv og avinnstaler og så instalere Zen Micro Explorer... Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Se der ja.. Det gjorde susen. MediaSourse 5 Organizer fungere fortsatt ikke, men med media exploer har jeg full konroll igjen. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ikke noe problem. Men media explorer er allt du trenger. Media source er bare et avspillings program som media player og winamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå