Gå til innhold

Mp3-spilleren får ikke kontakt til pcen.[Løst]

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått en Creative Zen Vision M spiller og skal koble den til den bærbare pcen min, men der står det bare at den ikke er koblet til :cry:

Har hatt dette problemet med den gamle Creative Zen Micro-en også.

Så jeg lurer på om noen vet hva som kan være galt. (Funker på den stasjonære pcen min)

Endret av Flekkis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du husket å legge inn alle driverne? Er lett å glemme det. En jeg kjenner klarte også å gjøre en så dum feil som å glemme å skru den på når han koblet den til. Prøv de to og se du. Så kan du også prøve å sette den inn i en av de andre usbportene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har også problemer med min Zen Micro. Har innstallert siste versjon av firmware (2.21.02), driver ( 2.01.00) og programmvare ( Creative ZEN and NOMAD Jukebox Plugin 5.00.22 for Creative MediaSource 5 Player/Organizer).

Når jeg plugger spilleren til pc'n, så kommer det opp en standard dialogboks som spør hva jeg vil gjøre, får tre valg:

1. open with winamp

2. Synkroniser med mediaplayer

3. ikke gjør noe

Problemet er at creative programmene ikke detekterer spilleren, så jeg får ikke benyttet meg av programmvaren deres. Er rimelig lei av å leite rundt på nettet etter foklaringer på dette problemet, og håper noen her kan hjelpe meg litt.

ps leste et sted at media player 11 kunne føkke opp, så har rullet tilbake til wmp10, men uten at det har hjulpet

Lenke til kommentar

Har explorer på pcn, men oså her får jeg melding om at ingen enhet er koblet til. I kontrollpanel/enhetsbehandling får jeg opp spilleren at spilleren er tilkoblet. Når jeg skal oppdatere firmwar, finner også pcn enheten. Det er bare creative programmvaren som ikke henger med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...