nightcrawler Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hei, kjøpte et headset som benytter USB utgang og lydkortet Soundblaster Audigy 2. Problemet er at jeg ikke klarer å få lyd ut av både USB headset og lydkort samtidig. Kan kun bruke en av dem samtidig...er det mulig å "kjøre" begge disse samtidig? Headset er av type: Logitech Premium Stereo USB Headset 30 Lydkort: Creative Soundcard Audigy 2 Platinum [ Denne Melding var redigert av: nightcrawler på 2002-12-15 15:04 ] Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hvorfor kjøte du USBheadset, når du har et av de beste lydkortene som er, og bare kunne plugget inn et vanlig headset i det?? det er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
nightcrawler Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 hehe...vet ikke. mangel på kunnskap er vel det greieste svaret. hvordan virker det med å angre kjøpet når jeg har åpnet embalasjen? kjøpet ble gjort hos ps data... noen som kan anbefale headset m/mikrofon av bra kvalitet...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg bruker Audigy 2 og Plantronics DSP-500(USB Headset m/mic) sammen. Disse kan jeg ikke bruke sammen. Hvis jeg kjører winamp,windows media player etc etc på Audigy kortet kan jeg bruke disse fortsatt selv om jeg bytter over til "Primary" til Headsettet. Lukker jeg ned et program da og starter det på nytt kommer det i headsettet denne gang. Hvis du spiller musikk kan du høre på lyden gjennom Audigy og game på headsettet. Må bare svitsje før du starter spillet. Litt innviklet men er mye lettere å praksis enn teori :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå