Gå til innhold

Er dette en bra spill-PC fra Komplett.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1,8 GHz er ikke nok for å spille, selv om det er dualcore. Ingen spill nå som støtter det. mellom 2.4 og 3 GHz er å anbefale.

Jeg bruker 7950 GT for å spille og det går helt greit faktisk.

8280833[/snapback]

Du kan jo ikke bare måle prosessorer i Ghz da. :nei:

Og E4300 er visst ganske god å overklokke :tease:

1,8 GHz er ikke nok for å spille, selv om det er dualcore. Ingen spill nå som støtter det. mellom 2.4 og 3 GHz er å anbefale.

Jeg bruker 7950 GT for å spille og det går helt greit faktisk.

8280833[/snapback]

Du kan jo ikke bare måle prosessorer i Ghz da. :nei:

Og E4300 er visst ganske god å overklokke :tease:

8280906[/snapback]

Glemte å skrive at den prosessoren må egentlig overklokkes litt... men med det hovedkortet og RAM`en er det ikke problematisk i det hele tatt. Trenger ikke mye kunnskap til å overklokke en prosessor heller

Edit:

Du kan godt bytte ut core 2 duo prosessoren og s775 hovedkortet med prosessoren og hovedkortet fra komplett sin "gamer maskin"... men bare hvis du ønsker ikke å overklokke. Såg at strømforsyningen jeg valgte er ikke på lager, så den må nok byttes ut med en hiper 580W eller noe.

Endret av camxer

Takker for veldig fin hjelp! :)

Jeg kan ikke kjøpe ny PC før om 2 måneder, men jeg regner med at dette utstyret fortsatt vil være bra til den tid? :D

Ut ifra deres erfaringer - hvor lenge vil denne PC-en som camxer linket til, vare? Er den utdatert for nye spill om 1-2 år, eller er dette noe som kan vare 3-4 år?

Endret av freq_flyer
Takker for veldig fin hjelp!  :)

Jeg kan ikke kjøpe ny PC før om 2 måneder, men jeg regner med at dette utstyret fortsatt vil være bra til den tid?  :D

Ut ifra deres erfaringer - hvor lenge vil denne PC-en som camxer linket til, vare? Er den utdatert for nye spill om 1-2 år, eller er dette noe som kan vare 3-4 år?

8282800[/snapback]

Det er ganske sannsynlig at mye kommer til å forandre seg på grafikkfronten om 2 måneder, siden ca da kommer ut DX 10 kortene til ATI ut samt nye kort fra nvidia sin 8-serie.

Angående det siste spørsmålet... nei, de delene du peker til kommer ikke til å være utdatert da, men det blir en "mainstream" datamaskin.

Endret av camxer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...